Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

Joanna Biernacka, która od października 2016 roku pełniła funkcję deputy creative directora, objęła stanowisko creative directora agencji. Na stanowisko studio directora awansował Mariusz Drzewiecki.

Joanna Biernacka do Isobar Polska dołączyła w maju poprzedniego roku. Jako creative group head, wspólnie z Maciejem Koziną, odpowiadała za zarządzanie jednym z zespołów kreatywnych agencji. W październiku 2016 r. Biernacka i Kozina awansowali na stanowisko deputy creative directorów i odpowiadali za zarządzanie całym zespołem kreacji. W zarządzaniu działem kreacji Biernacką będzie wspierał Maciej Kozina, deputy creative director.
Joanna Biernacka, creative director, Isobar Polska

Joanna Biernacka, creative director, Isobar Polska

Joanna z branżą reklamową związana jest od 1998 roku. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Ammirati Puris Lintas, Leo Burnett, G7 i Ogilvy & Mather. Wielokrotnie nagradzana na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych: Cannes Liones (złoty i srebrny Lew), Golden Drum (kilka złotych statuetek), Epica Awards (złoto), Effie (m.in. Grand Prix), The Sabre Awards (srebro) oraz wszelkie kolory statuetek KTR (w tym dwie nominacje do Grand Prix). Współtworzyła tak rozpoznawalne kampanie jak “Język Polski jest Ą-Ę”, “Fail Hitler”, kampanię launchującą nju mobile oraz kampanię wprowadzającą na rynek markę Heyah.

Funkcję studio directora objął Mariusz Drzewiecki, który z Isobarem związany jest od 2014 roku do tej pory pracował na stanowisku head of graphic designers. W nowej roli będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem designerów pracujących w agencji oraz za utrzymanie wysokiej jakości projektów.
Mariusz Drzewiecki, studio director, Isobar Polska

Mariusz Drzewiecki, studio director, Isobar Polska

Do Isobaru dołączył po zakupie przez Dentsu Aegis Network Polska agencji Socializer, w której od 2012 r. pełnił analogiczną rolę. Doświadczenie zdobywał w poznańskich agencjach reklamowych. Realizował projekty dla klientów takich jak Warta, Ferrero, AXA, Mastercard, Eurobank, Play, Radio ZET, czy Provident. Jest absolwentem Akademii Sztuk Wizualnych w Poznaniu.

Agencja Isobar Polska działa w ramach, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Poland Group.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Mariusz_Drzewiecki_Isobar.jpg

grafika | 662 KB

Pobierz
Joanna_Biernacka_Isobar.png

grafika | 13,2 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.