Mateusz Sarat awansuje w Carat Polska

Mateusz Sarat awansuje w Carat Polska

Opublikowany

Mateusz Sarat, dotąd na stanowisku Senior Communications Plannera w domu mediowym Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska), objął funkcję Digital & Innovation Managera.

Sarat na nowym stanowisku w Carat Polska będzie odpowiedzialny za tworzenie, rozwój i komercjalizację produktów własnych m.in. House of Apps, House of Loop oraz House of Content. Dodatkowo Mateusz będzie aktywnie wspierał dział Client Service w zakresie pełnego wykorzystania synergii mediów, technologii, kreacji oraz data science jako wspólnych części ekosystemu komunikacji.

Mateusz z branżą mediów digital i marketingu jest związany od ponad 7 lat. Przed dołączeniem do Carat Polska doświadczenie zdobywał m.in. w Viacom Media Networks Polska oraz GG Network (dawne Gadu-Gadu). Mateusz jest absolwentem m.in. Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku E-Biznes. 

Sarat na stanowisku Digital & Innovation Managera zastąpił Piota Kossakowskiego. 


- koniec -  

O Carat:

Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com. Carat Polska należy do grupy grupa Dentsu Aegis Network Polska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Mateusz_Sarat_awansuje_w_Carat_Polska.docx

docx | 249 KB

Pobierz
M_Sarat.jpg

grafika | 172 KB

Pobierz

Nowe osoby w Client Service Carat Polska

Do działu client service w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyło siedmioro nowych pracowników: Aneta Stańczak-Boużyk, Jakub Grzelak oraz Robert Płoch jako Communications Managerowie, Agata Szymańska jako Senior Communications Planner, Krzysztof Wus i Magdalena Wiśniewska jako Communications Plannerzy oraz Paweł Działak jako Junior Communications Planner.