Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska

Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska

Opublikowany

Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Marta Głowacka. 

Na stanowisku strategy plannera będzie wspierać dział strategii w przygotowywaniu konceptów strategicznych dla klientów agencji.
Marta Głowacka, strategy planner, Isobar Polska

Marta Głowacka, strategy planner, Isobar Polska

Głowacka doświadczenie zdobywała w Phenicoptere, startupie z branży kosmetycznej, gdzie przez ostatni rok pracowała na stanowisku marketing online managera. Do jej obowiązków należała realizacja działań z zakresu online marketingu, social media oraz współpraca z influencerami. Przez ponad 3 lata pracowała również, jako social media specialist i copywriter, w polskim oddziale Groupon.

Prywatnie jestem współtwórcą marki odzieżowej Ortiz Outfit – niewielkiego brandu streetwearowego, na którym testuje nowości z zakresu social mediów i online.

Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Polska Isobar Poland Group.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Marta Głowacka_Isobar Polska.JPG

grafika | 7,46 MB

Pobierz

Kolejne wzmocnienie w dziale strategii Isobar Polska

Do działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Barbara Puczyłowska. Do agencji przeszła z Getin Banku. Będzie raportować do kierującej działem Agnieszki Gozdek, brand strategy director.