Kolejne wzmocnienie w dziale strategii Isobar Polska

Kolejne wzmocnienie w dziale strategii Isobar Polska

Opublikowany

Do działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Barbara Puczyłowska. Do agencji przeszła z Getin Banku. Będzie raportować do kierującej działem Agnieszki Gozdek, brand strategy director.

Barbara, na stanowisku senior strategy plannera, będzie odpowiadała za przygotowywanie konceptów strategicznych dla kluczowych klientów agencji.
Barbara Puczyłowska, senior strategy planner, Isobar Polska 

Barbara Puczyłowska, senior strategy planner, Isobar Polska 

Puczyłowska ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w branży marketingowej. Przez ostanie dwa lata pracowała na stanowisku senior brand strategy managera w Getin Banku. Doświadczenie agencyjne zdobywała pracując w Leo Burnett (regional planner CEE for P&G),  w Lowe GGK (senior strategic planner), w dziale strategii DDB oraz jako research manager w McCANN Erickson (obecnie McCANN Worldgroup).

Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Polska Isobar Poland Group.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Barbara Puczyłowska_Isobar Polska (2).JPG

grafika | 4,62 MB

Pobierz

Nowy team kreatywny w Isobar Polska

Do zarządzanego przez Joannę Biernacką działu kreacji agencji Isobar Polska dołączył kolejny team kreatywny, Agnieszka Węglarska (senior art director) oraz Łukasz Pyrka (senior copywiter) będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji.