Nowy team kreatywny w Isobar Polska

Nowy team kreatywny w Isobar Polska

Opublikowany

Do zarządzanego przez Joannę Biernacką działu kreacji agencji Isobar Polska dołączył kolejny team kreatywny, Agnieszka Węglarska (senior art director) oraz Łukasz Pyrka (senior copywiter) będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji.

Agnieszka Węglarska, z branżą reklamową związana jest od 1998 r. Doświadczenie zdobywała współpracując, jako art director, designerka i ilustratorka, z agencjami takimi jak OS3, Leo Burnett, brandplace czy JWT Warszawa (obecnie J. Walter Thompson Group Poland). Pracowała również jako stylista wnętrz oraz jedzenia („Twój Styl”) oraz projektowała zabawki. Jej plakaty wystawiane były m.in. w Berlinie, Nowym Jorku i Hong Kongu.

Łukasz Pyrka w branży reklamowej pracuje od 2006 r. Tworząc koncepty kreatywne współpracował z agencjami takimi jak OS3, Leo Burnett, GPD Advertising TEQUILA Polska, Scholz & Friends, TBWA\ czy JWT Warsaw. Łukasz realizuje się również jako rysownik. Na stałe współpracuje z serwisem krytykapolityczna.pl.
Agnieszka Węglarska (senior art director) & Łukasz Pyrka (senior copywriter), Isobar Polska 

Agnieszka Węglarska (senior art director) & Łukasz Pyrka (senior copywriter), Isobar Polska 

Agnieszka i Łukasz w portfolio mają projekty dla klientów takich jak Ferrero, Foodcare, IKEA, Mazda, Opel, Stock, T-Mobile, Unilever czy Ministerstwo Środowiska.

Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Polska Isobar Poland Group.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

A_Weglarska_Ł_Pyrka.JPG

grafika | 5,22 MB

Pobierz

Provident promuje pożyczkę na dziecinnie prostych zasadach

Provident ruszył z kolejną ofertą promocyjną. Promocja „Prosta pożyczka” potrwa do 13 czerwca. Za kampanię wspierającą promocję odpowiada, działająca w ramach Isobar Poland Group, agencja Isobar Polska.