Provident promuje pożyczkę na dziecinnie prostych zasadach

Provident promuje pożyczkę na dziecinnie prostych zasadach

Opublikowany

Provident ruszył z kolejną ofertą promocyjną. Promocja „Prosta pożyczka” potrwa do 13 czerwca. Za kampanię wspierającą promocję odpowiada, działająca w ramach Isobar Poland Group, agencja Isobar Polska.

Promocję wspiera kampania w TV. 15-sekudowy spot będzie można zobaczyć w TVN, Polsacie, TVP oraz w kanałach należących do IMD, a także działania online oraz komunikacja w punktach sprzedaży.
Za działania komunikacyjne odpowiada agencja Isobar, spot wyprodukował Propeller a media zaplanował dom mediowy OMD.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Provident 3.jpg

grafika | 285 KB

Pobierz
Provident 1.jpg

grafika | 290 KB

Pobierz
Provident 2.jpg

grafika | 224 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Vizeum Poland named "high speed" media house by Media&Marketng Poland Magazine

Vizeum  Poland was named "high speed" media house by Media&Markeitng Poland Magazine.