Spółki Dentsu Aegis Network Polska wspierają mediowo nowy smak Tic Tac

Spółki Dentsu Aegis Network Polska wspierają mediowo nowy smak Tic Tac

Opublikowany

Koordynowany przez Vizeum Polska zintegrowany zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz strategię mediową wsparcia wprowadzenia na rynek Tic Tac ® MIXERS.

Tegoroczna odsłona kampanii "Smak się zmienia w trakcie jedzenia" wspiera wprowadzenie na rynek nowych limitowanych drażetek Tic Tac ® MIXERS Kokos Ananas. W ramach limitowanej edycji Tic Tac ® MIXERS Ferrero wraca także ze smakiem Tic Tac ® Mixers Cherry-Cola. Drażetki dostępne będą w opakowaniach 18 g i 49 g oraz 98 g.

Kampanii Tic Tac ® MIXERS "Smak się zmienia w trakcie jedzenia" towarzyszy silne wsparcie reklamowe, w ramach którego zaplanowano komunikację na nośnikach OOH, spoty w TV i w kinach oraz działania online i w social mediach. Za strategię i kreację działań w kanałach digital, social media, POS i OOH odpowiada Isobar Polska. 
Spot wspierający kampanię przygotowała agencja VML we współpracy ze studiem Estupendo i Barrakuda.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Grafika_3.jpg

grafika | 680 KB

Pobierz
Grafika 2.jpg

grafika | 221 KB

Pobierz

Mikołaj Twardowski jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Isobar Poland Group.

W maju do grupy Isobar Polska dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu Head of Data Strategy, Products & Analytics.