Mikołaj Twardowski jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Isobar Poland Group.

Mikołaj Twardowski jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Isobar Poland Group.

Opublikowany

W maju do grupy Isobar Polska dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu Head of Data Strategy, Products & Analytics. 

Jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Hypermedia, Twardowski będzie odpowiadał za wypracowanie wspólnej długofalowej strategii rozwoju i planu komercjalizacji dla całego obszaru DATA w Isobar Poland Group oraz w całej grupie Dentsu Aegis Network Polska. Dodatkowo na nowo utworzonym stanowisku Mikołaj będzie zaangażowany w identyfikację podmiotów z obszarów Big Data, Data Automation, Machine Learning na rynku pod kątem partnerstw i/lub akwizycji.
MIKOŁAJ TWARDOWSKI.JPG
Przed dołączeniem do Isobar Poland Group, Twardowski przez blisko 3 lata pracował dla grupy Wirtualna Polska, gdzie odpowiadał za stworzenie oraz wdrożenie strategii w obszarze wykorzystania big data w produktach reklamowych. W ramach przygotowanego planu rozwojowego stworzył koncepcję, a następnie koordynował rozwój i wprowadzenie platformy do zarządzania danymi (tzw. DMP, nazywanego “Audience Center”) oraz grupy produktów WP Data Power. Zarządzał też zespołem wsparcia sprzedaży w zakresie audience targetingu.
Wcześniej pracował w firmie specjalizującej się w marketingu opartym na danych - Acxiom Polska - na stanowisku Product and Solutions Leader. Ukończył kierunek Bankowości i Finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Mikołaj Twardowski jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Hypermedia.docx

docx | 618 KB

Pobierz
MIKOŁAJ TWARDOWSKI.JPG

grafika | 14,2 MB

Pobierz

Škoda sadzi las na Placu Bankowym

Nasze życie codzienne stało się coraz bardziej miejskie i zależne od technologii. Istnieje więc ryzyko, że z czasem zatracimy powiązanie z otaczającym nas światem natury. Stawką nie jest jedynie kontakt z naturą, ale również z drugim człowiekiem, z przyjaciółmi i rodziną. Podczas długiego weekendu startuje projekt „Las w mieście”. Škoda, we współpracy ze stołecznym ZDM, zasadzi na Placu Bankowym prawdziwy las i stworzy miejską strefę relaksu.