Hypermedia rozszerza współpracę z AMWAY i tworzy dział Content Localization & Maintenance w Białymstoku 

Hypermedia rozszerza współpracę z AMWAY i tworzy dział Content Localization & Maintenance w Białymstoku 

Opublikowany

Hypermedia linked by Isobar - HUB technologiczny należący do międzynarodowej grupy zintegrowanej komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network buduje specjalistyczny zespół, który będzie realizować działania w Internecie dla marki Amway. Zespół ulokowany jest w Białymstoku.

Hypermedia od 2013 roku współpracuje z jedną z największych na świecie firm z sektora sprzedaży bezspośredniej - AMWAY. Współpraca obejmuje usługę utrzymaniową platformy AMWAY online, jak również obsługę w mediach społecznościowych, a także wdrożenie innowacyjnej platformy komunikacji Out of Home w Berlinie z wykorzystaniem technologii RFID.  

Stworzenie dedykowanego działu w Białymstoku wiąże się z zacieśnieniem współpracy pomiędzy Hypermedia i AMWAY. Dedykowany zespół zajmuje się stałą lokalizacją witryn internetowych AMWAY na 29 rynkach europejskich oraz wsparciem technicznym.

- Od ponad 10 lat z sukcesem realizujemy usługi informatyczne dla naszych globalnych Klientów. Outsourcing kompetencji IT wspiera firmy w trzech strategicznych aspektach: redukcji kosztów, efektywności działania i nadążania za szybko zmieniającym się trendami w świecie technologii komunikacji. – mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, dyrektor zarządzająca Hypermedii w Polsce – Z racji zdobywanych przez lata doświadczeń w skali globalnej - m.in. z firmą Kellogg’s, oferujemy klientom usługi dopasowane do ich biznesowego kontekstu, aktualnego środowiska IT oraz wykorzystywanych produktów software`owych. Dzięki naszej specjalizacji w komunikacji wielokanałowej i technologii cyfrowej dostarczamy konkurencyjne rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby dzisiejszego wymagającego i świadomego konsumenta.

Hypermedia jest od 2014 roku jednym z 7 głównych filarów technologicznych Dentsu Aegis Network na świecie i zarazem zapleczem dla całego regionu Europy. Nowa lokalizacja związana jest z ciągłym rozwojem biznesu i wzrostem skali zatrudnienia. W Białymstoku obecny zespół dedykowany obsłudze AMWAY liczy 8 osób, a w nadchodzących miesiącach planowane są nowe zatrudnienia dla kolejnych klientów Hypermedia.

-koniec-

Hypermedia łączy kompetencje marketingowe z dogłębną znajomością technologii wspierającej komunikację oraz sprzedaż marek naszych Klientów. Software house Hypermedia będąca na rynku od 1996 roku oferuje usługi i serwis, ze szczególnym uwzględnieniem: web oraz mobile developmentu, architektury informacji, doradztwa strategiczngo, kreacji i badań. Wieloletnia realizacja produkcji digitalowych dla globalnych marek m.in. P&G, Kellogg’s, dogłębna znajomość potrzeb konsumenckich (doświadczenie oraz badania rynkowe) oraz umiejętność integracji technologii, z działaniami marketingowymi, sprzedażowymi oraz CRM pozwala dostarczać klientom doskonałej jakości usług, tworząc skuteczne rozwiązania oparte o narzędzia internetowe, które pomagają osiągać przewagę konkurencyjną.  

Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Hypermedia_linked_by_Isobar.png

grafika | 30,6 KB

Pobierz
Hypermedia_tworzy_dzia__content_localization__maintenance_w_Bia_ymstoku.docx

docx | 739 KB

Pobierz
amway_logo_pl.png

grafika | 13,9 KB

Pobierz

Sieć niezależnych domów mediowych Carat prognozuje dalsze wzrosty wydatków na reklamę

WEDŁUG PROGNOZ DOMU MEDIOWEGO CARAT WYDATKI NA REKLAMĘ W INTERNECIE PRZEKROCZĄ 25% GLOBALNYCH INWESTYCJI REKLAMOWYCH W 2016 ROKU.MOTOREM WZROSTU JEST DYNAMICZNY ROZWÓJ REKLAMY MOBILNEJ W 2015 ROKU