Agnieszka Gajzler zwiększa kompetencje w zakresie rozwoju produktów w grupie Dentsu Aegis Network Polska.

Agnieszka Gajzler zwiększa kompetencje w zakresie rozwoju produktów w grupie Dentsu Aegis Network Polska.

Opublikowany

Agnieszka Gajzler, Vice President & Innovation Director w Carat Polska będzie łączyła swoją dotychczasową funkcję w ramach domu mediowego z dodatkowo poszerzoną rolą Product Development Directora w ramach Dentsu Aegis Network.

Jako Product Development Director w Dentsu Aegis Network Polska Agnieszka będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizacje strategii firmy w zakresie produktów cyfrowych rozwijając wszystkie dotychczasowe produkty grupy m.in. House of Apps, House of Loop, House of Content, SocialPylon, SocialPylonPulse.




Produkty mają coraz większe znaczenie dla realizacji strategii biznesowej grupy Dentsu Aegis Network Polska. Agnieszka udowodniła jak skutecznie można łączyć kompetencje digitalowe, mediowe z narzędziami i biznesem. Stworzyła i skomercjalizowała m.in.: House of Loop, House of Content, House of Apps. Wierzę, że przekazanie ownershipu nad produktami cyfrowymi jak SocialPylon czy SocialPylonPulse zapewni właściwą dynamikę ich rozwoju i sprzedaży – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe.  

Gajzler ma 13-letnie doświadczenie w mediach i marketingu o specjalizacji media cyfrowe. Z Carat Polska związana jest od stycznie 2014 roku. Wcześniej od 2008 r. była w kadrze zarządzającej kolejno Grupy Naspers (m.in.: GG, OPEN.FM, MobilneGG), Viacom International Media Network (m.in.: MTV, Viva, Comedy Central etc) oraz Presspublica (m.in.: Rzeczpospolita, Parkiet, Bloomberg).

Odpowiadała m.in. za rebranding radia internetowego OPEN.FM, rozwój usługi MobilneGG na rynku telekomunikacji, synergię marketingową z Grupą Allegro, wprowadzenie na rynek MTV Mobile

Otrzymała tytuł „ Manager Roku 2011” przyznany przez Media & Marketing Polska. Jest członkiem jury Akademii Webstarfestiwal.

- koniec -



O Carat:  
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: http://www.caratpoland.com  

O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na:http://www.dentsuaegisnetwork.pl.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Agnieszka_Gajzler_zwi_ksza_kompetencje_w_zakresie_rozwoju_produkt_w_w_grupie_Dentsu_Aegis_Network_Polska_Final.docx

docx | 1,46 MB

Pobierz
kadr.jpg

grafika | 485 KB

Pobierz

Pyszne wiosenne przepisy w najnowszej kampanii serków Apetina

Właśnie startuje kolejna edycja kampanii pod hasłem „Dobrze się komponuje” promującą kremowe serki Apetina, produkowane przez Arla Foods. W swojej kampanii producent zachęca do nieszablonowego podejścia do gotowania oraz inspiruje do odkrywania nowych smaków. Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji, prasie oraz internecie.