Škoda sadzi las na Placu Bankowym

Škoda sadzi las na Placu Bankowym

Opublikowany

Nasze życie codzienne stało się coraz bardziej miejskie i zależne od technologii. Istnieje więc ryzyko, że z czasem zatracimy powiązanie z otaczającym nas światem natury. Stawką nie jest jedynie kontakt z naturą, ale również z drugim człowiekiem, z przyjaciółmi i rodziną. Podczas długiego weekendu startuje projekt „Las w mieście”. Škoda, we współpracy ze stołecznym ZDM, zasadzi na Placu Bankowym prawdziwy las i stworzy miejską strefę relaksu.

Warszawiacy, którzy nadchodzący długi weekend planują spędzić w stolicy powinni odwiedzić strefę relaksu, którą marka Škoda tworzy na Placu Bankowym. Na parkingu z którego na co dzień korzystają autokary i taksówki pojawi się kilkadziesiąt drzew oraz leśne poszycie, dzięki którym w centrum stolicy powstanie prawdziwy las.

Organizator zadbał o atrakcje zarówno dla dorosłych jak i najmłodszych odwiedzających. Na mieszkańców stolicy, oprócz spaceru po lesie, czeka strefa chillout. Na wygodnych leżakach, będzie można skorzystać ze słuchawek „silent disco” i wsłuchać się w odgłosy lasu, posłuchać szumu morza lub dowiedzieć się jakie efekty dźwiękowe towarzyszą burzy w lesie.

Odwiedzający będą mogli pobrać dowiedzieć się gdzie, w odległości 50 km od stolicy, można ciekawie spędzić czas na łonie natury. Na najmłodszych czeka dedykowana strefa w której dzieci nie tylko spędzą czas pod opieką wykwalifikowanych opiekunów, ale również, dzięki dedykowanej, interaktywnej aplikacji nauczą się rozpoznawać tropy leśnych zwierząt.

Strefa będzie dostępna dla Warszawiaków przez tydzień. Las w mieście można będzie po raz pierwszy odwiedzić w sobotę 17 czerwca. Strefa będzie dostępna codziennie, w godzinach 9:00 – 22:00, aż do 25 czerwca (niedziela).

Wieczorami do „Lasu w mieście” zawitają kinowe przeboje. Na miłośników filmów przygodowych czeka „Kino w lesie”.

Škoda nie zapomniała również o miłośnikach motoryzacji, którzy będą mogli umówić się na jazdę próbną modelem Škoda Kodiaq, który sprawdza się zarówno w mieście, jak i podczas weekendowych i wakacyjnych wypraw na łono natury. Nowy, solidnie skonstruowany SUV z gatunku niezawodnych będzie wiernym towarzyszem codziennych wyzwań i większych, rodzinnych misji.

Leśna strefa na Placu Bankowym będzie obecna jedynie przez tydzień, ale drzewa  wykorzystane do jej stworzenia nie znikną ze stolicy. Škoda zdecydowała się na przekazanie ich miastu. W porozumieniu ze stołecznym ZDM wybrano lokalizację którą zazieleni kilkadziesiąt drzew zakupionych w celu realizacji projektu. Drzewa trafią na Targówek, na ulicę Tużycką, gdzie od niedawna funkcjonuje plac zabaw oraz siłownia pod gołym niebem.

Informacje organizacyjne:
"LAS W MIEŚCIE"
Strefa czynna w dniach: 17- 25.06.2017
Godziny: 9:00 - 22:00
Wejście bezpłatne

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

6.jpg

grafika | 16,2 MB

Pobierz
7.jpg

grafika | 16,8 MB

Pobierz
5.jpg

grafika | 11,5 MB

Pobierz
8.jpg

grafika | 11,5 MB

Pobierz
2.jpg

grafika | 11,8 MB

Pobierz
3.jpg

grafika | 10,7 MB

Pobierz
4.jpg

grafika | 5 MB

Pobierz
Las w mieście_materiały graficzne.jpg

grafika | 869 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

temu

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

Isobar Poland Group, w której skład wchodzą Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia – linked by Isobar, uruchomiła strukturę przeznaczoną do globalnej obsługi kanałów social media. Zespołem ekspertów pokieruje Marta Zajdel, International Product Development Director.