Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

Opublikowany

Isobar Poland Group, w której skład wchodzą Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia – linked by Isobar, uruchomiła strukturę przeznaczoną do globalnej obsługi kanałów social media. Zespołem ekspertów pokieruje Marta Zajdel, International Product Development Director.

Międzyagencyjne International Social Media Management Center powstało z połączenia zespołów eksperckich działających w ramach należących do Isobar Poland Group agencji. Nowa usługa przeznaczona jest dla klientów prowadzących komunikację w mediach społecznościowych na co najmniej dwóch rynkach.

Interanational Social Media Management Center oferuje usługi z zakresu strategii, kreacji, produkcji contentu, moderacji profili social media, komunikacji kryzysowej, social commerce, paid social a także social listening. W ramach nowopowstałej struktury działa ponad 100-osobowy zespół, w ramach którego pracują również native speakerzy obsługujący lokalne profile marek.

- International Social Media Management Center to odpowiedź na potrzeby globalnych klientów, którzy prowadzą działania marketingowe na wielu rynkach jednocześnie. Tacy klienci potrzebują szczególnego wsparcia, jeśli chodzi o komunikację w mediach społeczenościowych. Dzięki powołaniu  International Social Media Management Center w ramach jednej struktury znaleźli się eksperci od kreacji contentu, wsparcia sprzedaży, a także moderacji. Dzięki temu nasi międzynarodowi klienci uzyskają jeszcze lepsze wsparcie w zakresie realizacji strategii ich obecności w globalnych kanałach social media. W ofercie centrum klienci międzynarodowi znajdą pełny pakiet usług związanych z działaniami w mediach społecznościowych – od strategii, poprzez kreowanie contentu, moderację 24/7, aż po zaawansowane rozwiązania wspierające sprzedaż i analitykę – mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director Isobar Poland Group. 
Marta Zajdel, Isobar Poland Group 

Marta Zajdel, Isobar Poland Group 

Ekspercki zespół działający w ramach nowej struktury realizuje projekty w obszarze B2C oraz B2B m.in. dla ponad 20 marek z sektora FMCG, odzieżowego, OTC. Projekty prowadzone są na ponad 30 rynkach.

Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Marta Zajdel_Isobar Poland Group.jpg

grafika | 7,61 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group jako operations director

Z początkiem lipca Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group. Jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. 
Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku.  Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
Kamil Ciszek-Skwierczyński dołącza do Carat Polska

Do kierowanego przez Katarzynę Dobrowolską zespołu planerskiego dołączył Kamil Ciszek-Skwierczyński. Jako communication planner będzie odpowiadał za obsługę kampanii online klientów z grupy General Motors.
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 

Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie

Od 17 do 25 czerwca na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. Za wsparcie aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.