Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

Opublikowany

Isobar Poland Group, w której skład wchodzą Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia – linked by Isobar, uruchomiła strukturę przeznaczoną do globalnej obsługi kanałów social media. Zespołem ekspertów pokieruje Marta Zajdel, International Product Development Director.

Międzyagencyjne International Social Media Management Center powstało z połączenia zespołów eksperckich działających w ramach należących do Isobar Poland Group agencji. Nowa usługa przeznaczona jest dla klientów prowadzących komunikację w mediach społecznościowych na co najmniej dwóch rynkach.

Interanational Social Media Management Center oferuje usługi z zakresu strategii, kreacji, produkcji contentu, moderacji profili social media, komunikacji kryzysowej, social commerce, paid social a także social listening. W ramach nowopowstałej struktury działa ponad 100-osobowy zespół, w ramach którego pracują również native speakerzy obsługujący lokalne profile marek.

- International Social Media Management Center to odpowiedź na potrzeby globalnych klientów, którzy prowadzą działania marketingowe na wielu rynkach jednocześnie. Tacy klienci potrzebują szczególnego wsparcia, jeśli chodzi o komunikację w mediach społeczenościowych. Dzięki powołaniu  International Social Media Management Center w ramach jednej struktury znaleźli się eksperci od kreacji contentu, wsparcia sprzedaży, a także moderacji. Dzięki temu nasi międzynarodowi klienci uzyskają jeszcze lepsze wsparcie w zakresie realizacji strategii ich obecności w globalnych kanałach social media. W ofercie centrum klienci międzynarodowi znajdą pełny pakiet usług związanych z działaniami w mediach społecznościowych – od strategii, poprzez kreowanie contentu, moderację 24/7, aż po zaawansowane rozwiązania wspierające sprzedaż i analitykę – mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director Isobar Poland Group. 
Marta Zajdel, Isobar Poland Group 

Marta Zajdel, Isobar Poland Group 

Ekspercki zespół działający w ramach nowej struktury realizuje projekty w obszarze B2C oraz B2B m.in. dla ponad 20 marek z sektora FMCG, odzieżowego, OTC. Projekty prowadzone są na ponad 30 rynkach.

Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Marta Zajdel_Isobar Poland Group.jpg

grafika | 7,61 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

temu

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie

Od 17 do 25 czerwca na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. Za wsparcie aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.