Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie

Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie

Opublikowany

Od 17 do 25 czerwca na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. Za wsparcie aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 

Marka ŠKODA zachęca do odkrywania naturalnego świata z całą rodziną i przyjaciółmi, a najlepiej – ze ŠKODĄ KODIAQ. Sylwetka modelu KODIAQ przyciąga spojrzenia. Nowy SUV z gatunku niezawodnych i przestronnych, będzie wiernym towarzyszem codziennych wyzwań i wszelkich rodzinnych wyjazdów.

Na parkingu z którego na co dzień korzystają autokary i taksówki pojawiło się kilkadziesiąt drzew oraz leśne poszycie, dzięki którym w centrum stolicy powstał prawdziwy las.

Organizator zadbał o atrakcje dla dorosłych i dla najmłodszych odwiedzających. Na mieszkańców stolicy, oprócz spaceru po lesie, czeka strefa chillout. Na wygodnych leżakach, można skorzystać ze słuchawek „silent disco” i wsłuchać się w odgłosy lasu, posłuchać szumu morza lub dowiedzieć się jakie efekty dźwiękowe towarzyszą burzy w lesie.

Odwiedzający mogą dowiedzieć się gdzie, w odległości 50 km od stolicy, można ciekawie spędzić czas na łonie natury. Strefa dostępna jest dla Warszawiaków do 25 czerwca.
1.jpg4.jpg7.jpg8.jpg2.jpg6.jpg5.jpg
ŠKODA nie zapomniała również o miłośnikach motoryzacji, którzy będą mogli umówić się na jazdę próbną modelem ŠKODA KODIAQ.

Leśna strefa na Placu Bankowym będzie obecna jedynie przez  dziewięć dni, ale drzewa  wykorzystane do jej stworzenia nie znikną ze stolicy. ŠKODA zdecydowała się na przekazanie ich miastu. W porozumieniu ze stołecznym ZDM wybrano lokalizację, którą zazieleni kilkadziesiąt drzew zakupionych w celu realizacji projektu. Drzewa trafią na Targówek, na ulicę Tużycką, gdzie od niedawna funkcjonuje plac zabaw oraz siłownia pod gołym niebem.

Za realizację eventu odpowiadają spółki należące do Dentsu Aegis Network Polska. Agencja Isobar Polska przygotowała strategię i pomysł kreatywny, a także wspiera akcję w mediach społecznościowych. Realizacją eventu zajął się Posterscope Polska. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

5.jpg

grafika | 11,5 MB

Pobierz
2.jpg

grafika | 11,8 MB

Pobierz
3.jpg

grafika | 10,7 MB

Pobierz
4.jpg

grafika | 5 MB

Pobierz
1.jpg

grafika | 121 KB

Pobierz

Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br.