Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 

- To już kolejna edycja naszego programu stażowego przeznaczonego dla młodych ludzi zainteresowanych pracą w naszej branży. Szukamy osób ambitnych, innowacyjnych, elastycznych, lubiących pracę w grupie i odpowiedzialnych. Oferujemy pracę w niezwykłym miejscu, którego wyróżnikiem jest praca na styku strategii, kreacji, mediów, technologii i data science. Bardzo nas cieszy, że większość osób które brały udział w poprzedniej edycji Dentsu Innovation Camp obecnie pracuje w naszej firmie – mówi Agata Kaczmarska, HR Director i członek zarządu Dentsu Aegis Network Polska.

Podczas 6-miesięcznego stażu w wybranym dziale osoby zakwalifikowane do projektu poznają specyfikę pracy w bardzo wymagającej i kreatywnej branży. W tym roku studenci oraz absolwenci mogą aplikować do zespołów strategii, client service oraz planowania i zakupu mediów. Po zakończeniu półrocznego stażu młodzi adepci reklamy, których praca zostanie pozytywnie oceniona przez przełożonych, mogą liczyć na propozycję pracy w jednej z dziesięciu działających w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska spółek.
- Szukamy osób, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe. Docenimy pracę w kołach studenckich, docenimy również wcześniejsze staże i praktyki. Stawiamy na osoby ambitne, umiejące pracować w zespole i odpowiedzialnie podchodzące do powierzonych im zadań. Ponieważ pracujemy z międzynarodowymi markami wymagamy również znajomości języka angielskiego. Podczas trwania projektu każdy ze stażystów będzie pracował pod opieką doświadczonego mentora, który zadba zarówno o to, żeby pierwsze dni w firmie przebiegały bezstresowo, a także będzie przewodnikiem w czasie realizacji projektów biznesowych – komentuje Adriana Karaś, Talent Acquistioin Expert, która odpowiada za opiekę nad stażystami. 
Grupa Dentsu Aegis Network Polska jest częścią globalnej sieci komunikacji marketingowej odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby klientów działających w wymagającym środowisku ekonomii cyfrowej. Oferuje klientom usługi 360° z zakresu marketingu, a także konsulting. Eksperci pracujący w Dentsu Aegis Network Polska pracują  na styku strategii, data science, kreacji, mediów oraz technologii.

W ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network działają agencje Isobar, Lubię to - linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar, domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja performance marketingu iProspect, agencja DOOH Posterscope, a także agencje Amnet i Amplifi. Obecnie grupa zatrudnia ponad 850 ekspertów z zakresu konsultingu, strategii, kreacji, mediów, data oraz technologii pracujących w biurach w Warszawie i Białymstoku.

Szczegóły dotyczące programu, a także formularz aplikacyjny znajdują się na stronie: https://dentsuinnovationcamp.pl/
Załączniki

Pobierz wszystkie

Program Srażowy DAN_materiał graficzny.png

grafika | 3,16 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of the purchase and media planning. The TV spot of the new ŠKODA FABIA will be simultaneously produced and broadcast live on TVN, social media channels, Internet portals, points of sale, cinema and on influencer channels. The emission of the advertisement on the Internet was crowned by Bovska's concert promoting the vocalist's new album, "Kęsy".
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could experience a live concert like never before.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.