Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Opublikowany

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 

- To już kolejna edycja naszego programu stażowego przeznaczonego dla młodych ludzi zainteresowanych pracą w naszej branży. Szukamy osób ambitnych, innowacyjnych, elastycznych, lubiących pracę w grupie i odpowiedzialnych. Oferujemy pracę w niezwykłym miejscu, którego wyróżnikiem jest praca na styku strategii, kreacji, mediów, technologii i data science. Bardzo nas cieszy, że większość osób które brały udział w poprzedniej edycji Dentsu Innovation Camp obecnie pracuje w naszej firmie – mówi Agata Kaczmarska, HR Director i członek zarządu Dentsu Aegis Network Polska.

Podczas 6-miesięcznego stażu w wybranym dziale osoby zakwalifikowane do projektu poznają specyfikę pracy w bardzo wymagającej i kreatywnej branży. W tym roku studenci oraz absolwenci mogą aplikować do zespołów strategii, client service oraz planowania i zakupu mediów. Po zakończeniu półrocznego stażu młodzi adepci reklamy, których praca zostanie pozytywnie oceniona przez przełożonych, mogą liczyć na propozycję pracy w jednej z dziesięciu działających w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska spółek.
- Szukamy osób, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe. Docenimy pracę w kołach studenckich, docenimy również wcześniejsze staże i praktyki. Stawiamy na osoby ambitne, umiejące pracować w zespole i odpowiedzialnie podchodzące do powierzonych im zadań. Ponieważ pracujemy z międzynarodowymi markami wymagamy również znajomości języka angielskiego. Podczas trwania projektu każdy ze stażystów będzie pracował pod opieką doświadczonego mentora, który zadba zarówno o to, żeby pierwsze dni w firmie przebiegały bezstresowo, a także będzie przewodnikiem w czasie realizacji projektów biznesowych – komentuje Adriana Karaś, Talent Acquistioin Expert, która odpowiada za opiekę nad stażystami. 
Grupa Dentsu Aegis Network Polska jest częścią globalnej sieci komunikacji marketingowej odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby klientów działających w wymagającym środowisku ekonomii cyfrowej. Oferuje klientom usługi 360° z zakresu marketingu, a także konsulting. Eksperci pracujący w Dentsu Aegis Network Polska pracują  na styku strategii, data science, kreacji, mediów oraz technologii.

W ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network działają agencje Isobar, Lubię to - linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar, domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja performance marketingu iProspect, agencja DOOH Posterscope, a także agencje Amnet i Amplifi. Obecnie grupa zatrudnia ponad 850 ekspertów z zakresu konsultingu, strategii, kreacji, mediów, data oraz technologii pracujących w biurach w Warszawie i Białymstoku.

Szczegóły dotyczące programu, a także formularz aplikacyjny znajdują się na stronie: https://dentsuinnovationcamp.pl/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Program Srażowy DAN_materiał graficzny.png

grafika | 3,16 MB

Pobierz

Kamil Ciszek-Skwierczyński dołącza do Carat Polska

Do kierowanego przez Katarzynę Dobrowolską zespołu planerskiego dołączył Kamil Ciszek-Skwierczyński. Jako communication planner będzie odpowiadał za obsługę kampanii online klientów z grupy General Motors.