Amnet Polska powiększa zespół traderów

Amnet Polska powiększa zespół traderów

Opublikowany

Do zespołu Amnet Polska, wchodzącego w skład grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Piotrowski na stanowisko Trader. Wcześniej pracował w IDMnet Network jako Programmatic Trading Manager.

W związku ze wzrostem liczby realizowanych projektów reklamowych RTB/Programmatic Buying, Amnet Polska powiększa swój zespół o nowego Tradera – Jana Piotrowskiego. Na tym stanowisku Jan odpowiada za bieżące zarządzanie kampaniami oraz ich optymalizację dla kluczowych klientów. 

Jan Piotrowski w Amnet Polska jako Trader będzie zajmował się analizą i optymalizacją kampanii w modelu Real-Time Bidding. W branży e-commerce i reklamy internetowej pracuje od 2012 roku. Ostatnio zajmował się zakupem i optymalizacją kampanii RTB w sieci reklamowej IDMnet, a wcześniej budowaniem portfolio sieci IDMnet oraz Adaction.


-koniec- 

O AMNET Polska:
AMNET to globalna sieć spółek wykorzystujących wiodące rozwiązania technologiczne do zakupu mediów, zarówno w kampaniach typu performance jak i kampaniach brandowych programmatic buying i w modelu RTB. AMNET wchodzi w skład Aegis Trading Desk. Polski oddział to jeden z jedenastu oddziałów, które znajdują się m.in. w Australii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Rosji, Wielkiej Brytanii, Szwecji oraz USA. AMNET działa globalnie według jednego systemu procedur z wykorzystaniem zunifikowanych narzędzi i algorytmów optymalizacyjnych. Amnet Polska jest częścią Amplifi Polska.

O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Jan_Piotrowski_AMNET.jpg

grafika | 953 KB

Pobierz
Amnet_Polska_powi_ksza_zesp___trader_w.docx

docx | 162 KB

Pobierz

Philips reklamuje depilatory Lumea

Ruszyła kampania promująca fotodepilatory Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).