Kamil Ciszek-Skwierczyński dołącza do Carat Polska

Kamil Ciszek-Skwierczyński dołącza do Carat Polska

Opublikowany

Do kierowanego przez Katarzynę Dobrowolską zespołu planerskiego dołączył Kamil Ciszek-Skwierczyński. Jako communication planner będzie odpowiadał za obsługę kampanii online klientów z grupy General Motors.

Ciszek-Skwierczyński doświadczenie zdobywał w Value Media i MediaCom. Karierę rozpoczął w warszawskim oddziale agencji Adaptiff by Interactions Europe, gdzie realizował projekty z zakresu reklamy natywnej.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu w Aarhus.
Kamil Ciszek-Skwierczyński, communication planner, <br>Carat Polska 

Kamil Ciszek-Skwierczyński, communication planner,
Carat Polska 

Dom mediowy Carat Polska działa w ramach polskiego oddziału sieci Dentsu Aegis Network. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kamil Ciszek-Skwierczynski_Carat Polska.jpg

grafika | 4,1 MB

Pobierz

Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku.  Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.