Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

Opublikowany

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku.  Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.

Spot komunikujący 20-lecie Provident na polskim rynku opowiada historię dziewczynki,  która już jako dziecko była zafascynowana motoryzacją. Hobby przez całe życie wspierali rodzice dziewczyny. Dwudzieste urodziny córki postanawiają uczcić wyjątkowym prezentem - samochodem wyścigowym. Spot można zobaczyć w TVP, TVN, Polsacie i na kanałach należących do sieci IMD Net oraz w internecie. Komunikację  wspierają działania online (display), kampania OOH oraz BTL. 
Częścią kampanii jest również aktywacja konsumencka. Przeznaczony dla klientów Provident konkurs rusza 5 lipca i potrwa do 24 lipca. Przez 20 dni codziennie nawet 20 osób będzie mogło wygrać po 2000 zł. W konkursie będą mogli wziąć udział wszyscy klienci firmy, którzy w tym czasie wezmą pożyczkę oraz odpowiedzą na pytanie „Jaki plan zrealizowałbyś za 2000 zł?”.

- Zadanie konkursowe jest nieprzypadkowe. Nawiązuje do naszego hasła „Wierzymy w Twój plan”. Cieszymy się, że już od 20 lat możemy wspierać Polaków w realizacji ich planów. Udzieliliśmy w tym czasie pożyczek ponad 4 mln osób, pomogliśmy im zrealizować ponad 15 mln planów. Jesteśmy dumni z tych liczb, pragniemy podziękować naszym klientom za 20 lat współpracy, stąd pomysł zorganizowania konkursu, w którym mogą wygrać dodatkowy zastrzyk gotówki – mówi Katarzyna Szerling, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Provident Polska.

Udział w urodzinowym konkursie Provident Polska będzie mogła wziąć każda osoba, która między 5 a 24 lipca weźmie w firmie pożyczkę na dowolną kwotę. Konkurs przeznaczony jest zarówno dla klientów, którzy wezmą pożyczkę w sposób tradycyjny – u doradcy, jak i tych, którzy skorzystają z oferty przez internet. Aby mieć szansę na wygraną w wysokości 2000 zł, należy także wykonać zadanie – wysłać SMS z odpowiedzią na pytanie: „Jaki plan zrealizowałbyś za 2000 zł ?”.Na wykonanie zadania każdy klient będzie miał 14 dni od dnia podpisania umowy. Codziennie – począwszy od 19 lipca – przez 20 kolejnych dni komisja konkursowa będzie wyłaniała maksymalnie 20 laureatów, którzy prześlą najbardziej interesujące i kreatywne odpowiedzi.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

8.jpg

grafika | 620 KB

Pobierz
3.jpg

grafika | 624 KB

Pobierz
5.jpg

grafika | 558 KB

Pobierz
7.jpg

grafika | 908 KB

Pobierz
4.jpg

grafika | 695 KB

Pobierz
1.jpg

grafika | 546 KB

Pobierz
9.jpg

grafika | 525 KB

Pobierz
6.jpg

grafika | 414 KB

Pobierz
2.jpg

grafika | 523 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group jako operations director

Z początkiem lipca Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group. Jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. 
Kamil Ciszek-Skwierczyński dołącza do Carat Polska

Do kierowanego przez Katarzynę Dobrowolską zespołu planerskiego dołączył Kamil Ciszek-Skwierczyński. Jako communication planner będzie odpowiadał za obsługę kampanii online klientów z grupy General Motors.
Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

Isobar Poland Group, w której skład wchodzą Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia – linked by Isobar, uruchomiła strukturę przeznaczoną do globalnej obsługi kanałów social media. Zespołem ekspertów pokieruje Marta Zajdel, International Product Development Director.
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 

Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group jako operations director

Z początkiem lipca Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group. Jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group.