Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group jako operations director

Magdalena Mulenga dołącza do Isobar Poland Group jako operations director

Opublikowany

Z początkiem lipca Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group. Jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. 

Mulenga przeszła do Isobar Poland Group z agencji iProspect, która podobnie jak Isobar, działa w ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network. Przez ostanie 3 lata pełniła w iProspect funkcję client service directora, a następnie członka zarządu.

- Dołączenie Magdy do zespołu Isobar Poland Group pozwoli nam na jeszcze szybsze przeprowadzenie integracji w wybranych obszarach. Wierzę, że jej doświadczenia w zarządzaniu zespołami produkcyjnymi i znajomość specyfiki działania agencji należących do grupy Dentsu Aegis Network Polska spowoduje, że procesy Isobar Poland Group będą bardziej efektywne i lepiej dopasowane do potrzeb klientów - mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, managing director Isobar Poland Group. 
Magdalena Mulenga, operations director, <br>Isobar Poland Group

Magdalena Mulenga, operations director,
Isobar Poland Group

Magdalena Mulenga w latach 2014-2017 była związana z iProspect, którego zespołem początkowo kierowała. Była zaangażowana w proces akwizycji spółki Marketing Wizards. W czerwcu 2015 roku, po sfinalizowaniu akwizycji, objęła stanowisko członka zarządu tej agencji. Odpowiadała m.in. za integrację obu zespołów oraz integrację z Dentsu Aegis Network, zarówno lokalnie jak i globalnie.

Wcześniej, jako dyrektor operacyjny, pracowała w agencji Fast White Cat, gdzie odpowiadała za launch kompleksowej usługi tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi w wielu obszarach funkcjonowania w tym m.in. web development, marketingu, logistyki oraz obsługi klienta. W latach 2012-2013 zarządzała, należącą do GroupM, agencją performance marketingu Quisma. Przed dołączeniem do Quismy Mulenga przez ponad 6 lat związana była z domem mediowym Mindshare Polska.

Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Polska. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów pracujących w Warszawie i Białymstoku.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Magdalena Mulenga_Isobar Poland Group.jpg

grafika | 3,16 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku.  Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
Kamil Ciszek-Skwierczyński dołącza do Carat Polska

Do kierowanego przez Katarzynę Dobrowolską zespołu planerskiego dołączył Kamil Ciszek-Skwierczyński. Jako communication planner będzie odpowiadał za obsługę kampanii online klientów z grupy General Motors.
Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

Isobar Poland Group, w której skład wchodzą Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia – linked by Isobar, uruchomiła strukturę przeznaczoną do globalnej obsługi kanałów social media. Zespołem ekspertów pokieruje Marta Zajdel, International Product Development Director.
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br.