Roman Dudziński awansuje w strukturach domu mediowego Carat Polska

Roman Dudziński awansuje w strukturach domu mediowego Carat Polska

Opublikowany

Roman Dudziński awansował na stanowisko digital development managera w należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Carat. 

W ramach nowoutworzonego stanowiska Dudziński będzie odpowiadał za rozwój oferowanych przez Carat usług i produktów digitalowych, a także za działania edukacyjne z tego zakresu. Do jego obowiązków będzie należało wsparcie strategiczne zespołów plannerskich oraz działań new business.

Roman Dudziński pracuje w Carat Polska od kwietnia 2015 r. Przez ostanie dwa lata, na stanowisku communications managera, prowadził projekty dla Microsoft oraz adidas.
Roman Dudziński, Carat Polska 

Roman Dudziński, Carat Polska 

Doświadczenie zdobywał w domach mediowych Media Direction OMD oraz Zenith. Odpowiadał za tworzenie strategii działań w internecie w połączeniu z aktywnościami w innych kanałach komunikacji dla klientów takich jak Grupa AmRest (wraz z launchem e-Commerce KFC), Citroen, Toyota, Levi’s, Barilla, Wasa, Coty, Bacardi-Martini.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Roman Dudziński_Carat Polska.jpg

grafika | 267 KB

Pobierz

Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group

Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group jako client service director. Pokieruje jednym z pionów klienckich grupy.