Matusik i Sidorowicz w Hypermedia linked by Isobar

Matusik i Sidorowicz w Hypermedia linked by Isobar

Opublikowany

Do zespołu HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Karolina Sidorowicz jako Account Manager, Barbara Matusik na stanowisko Senior Account Executive. Sidorowicz i Matusik wzmocnią nowo utworzony zespół obsługujący jedną z globalnych firm z branży FMCG z listy Fortune 500 w zakresie m.in. digital production w Europie i na kilkunastu innych rynkach na innych kontynentach.

 Karolina Sidorowicz z branżą interaktywną związana jest od 5 lat. Ostatnio pracowała dla d*fusion communication jako Digital Account Manager gdzie odpowiadała za wszystkie projekty interaktywne realizowane w ramach firmy. Wcześniej jako Account Manager w Communication Unlimited nadzorowała realizację projektów m.in. dla takich klientów jak Super-Pharm, Isuzu czy Ferrero. W agencji K2 Internet miała okazję obsługiwać takie marki jak Polpharma, PZU, Heineken i L’Oreal.   
 
Barbara Matusik, przed dołączeniem do zespołu Hypermedia pracowała w Agora S.A gdzie pełniła funkcję IT Project Managera, wcześniej była związana z Agilent Technologies jako Junior Marketing Manager. Barbara w z branżą interaktywną związana jest od 2012 roku i specjalizuje się w marketingu, grafice oraz UX. Matusik ukończyła studia w Barcelonie na kierunku Multimedia Management.

Bezpośrednim przełożonym Karoliny i Barbary jest Jolanta Kaczmarek, International Group Account Manager

- koniec –
 
O Hypermedia linked by Isobar:
Hypermedia łączy kompetencje marketingowe z dogłębną znajomością technologii wspierającej komunikację oraz sprzedaż marek naszych Klientów. Software house Hypermedia będąca na rynku od 1996 roku oferuje usługi i serwis, ze szczególnym uwzględnieniem: web oraz mobile developmentu, architektury informacji, doradztwa strategiczngo, kreacji i badań. Wieloletnia realizacja produkcji digitalowych dla globalnych marek m.in. P&G, Kellogg’s, dogłębna znajomość potrzeb konsumenckich (doświadczenie oraz badania rynkowe) oraz umiejętność integracji technologii, z działaniami marketingowymi, sprzedażowymi oraz CRM pozwala dostarczać klientom doskonałej jakości usług, tworząc skuteczne rozwiązania oparte o narzędzia internetowe, które pomagają osiągać przewagę konkurencyjną.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Matusik_i_Sidorowicz_w_Hypermedia_linked_by_Isobar.docx

docx | 734 KB

Pobierz
KAROLINA_SIDOROWICZ_HYPERMEDIA.jpg

grafika | 6,44 MB

Pobierz

Milka rusza z aktywacją konsumencką„- A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?”

11 maja wystartowała najnowsza kampania reklamowa Milki - Ostatnia Kostka - którą na zlecenie Mondelez Polska przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – dom mediowy Carat Polska we współpracy z Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace kreatywne odpowiada agencja VML. Działania w social media prowadzi agencja Next.