Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki. 

Rafał Kałęcki, jako PR Manager, będzie odpowiadał za wsparcie komunikacyjne agencji działających w ramach Isobar Poland Group (Isobar Polska, Lubię to - linked by Isobar oraz Hypermedia - linked by Isobar). Bezpośrednio przed dołączeniem do Dentsu Aegis Network Polska pracował w Biurze Public Relations (następnie Biurze Zarządu) Poczty Polskiej SA. gdzie pełnił między innymi funkcję kierownika ds. komunikacji. Wcześniej, jako koordynator ds. marketingu i busieness development, wspierał kancelarię prawną Dentons. Pracował także jako koordynator ds. sponsoringu w Fundacji Maraton Warszawski. Od początku swojej kariery, przez szesnaście lat związany był z branżą finansową. Doświadczenie zdobywał pracując jako PR Manager w branży ubezpieczeniowej (Generali) i w bankowości (BRE Bank), a także w Ministerstwie Skarbu.
Rafał Kałęcki i Martyna Adamska<br>Dentsu Aegis Network Polska

Rafał Kałęcki i Martyna Adamska
Dentsu Aegis Network Polska

Martyna Adamska, jako PR Specialist, odpowiadać będzie za komunikację domu mediowego
Carat, agencji performance marketingu iProspect, agencji programmatic buying Amnet oraz Amplifi. Z branżą PR związana od ponad 4 lat. Karierę rozpoczynała w First PR, doświadczenie budowała pracując m.in. dla Danone, Johnson&Johnson, kanałów grupy Time Warner (TCM, Cartoon Network, Boomerang, CNN). W latach 2015 - 2017 związana z Multi Communications, gdzie pracowała między innymi dla domu mediowego UM (Universal McCann) oraz marek BRITA i CD.

W zespole komunikacji, jako PR Manager, pracuje także Monika Witoń, która z Dentsu Aegis Network Polska związana jest od 3 lat. W nowym kształcie zespołu Monika odpowiada za komunikację Dentsu Aegis Network Polska, domu mediowego Vizeum, a także agencji Posterscope.

Cała trójka raportuje do Joanny Góreckiej, Head of Marketing&PR.

Załączniki

Pobierz wszystkie

Rafal Kałecki_Martyna Adamska_DAN.jpg

grafika | 7,29 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of the purchase and media planning. The TV spot of the new ŠKODA FABIA will be simultaneously produced and broadcast live on TVN, social media channels, Internet portals, points of sale, cinema and on influencer channels. The emission of the advertisement on the Internet was crowned by Bovska's concert promoting the vocalist's new album, "Kęsy".
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could experience a live concert like never before.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.