Milka rusza z aktywacją konsumencką„- A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?”

Milka rusza z aktywacją konsumencką„- A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?”

Opublikowany

11 maja wystartowała najnowsza kampania reklamowa Milki - Ostatnia Kostka - którą na zlecenie Mondelez Polska przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – dom mediowy Carat Polska we współpracy z Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace kreatywne odpowiada agencja VML. Działania w social media prowadzi agencja Next. 

W swojej najnowszej kampanii Milka zachęca do podzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z najbliższą osobą. Do sklepów trafiła limitowana edycja tabliczek, w których brakuje jednej – Ostatniej Kostki. Producent zachęca do dzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z kimś bliskim, kimś wyjątkowym, tym samym Ostatnia Kostka staje się słodkim symbolem przyjaźni i bliskości.

Konsumenci mogą wziąć udział w promocji na dwa sposoby: po zakupie specjalnej tabliczki czekolady oraz rejestracji w serwisie www.fioletowastrona.pl mogą wysłać jedną z 60 tyś. prawdziwych kostek, lub za pomocą kreatora na www.fioletowastrona.pl stworzyć dedykowaną wirtualną kostkę.



Aktywacja wspierana jest zintegrowanymi działaniami obejmującymi 15 sekundowe spoty w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV,  działania outdoor (citylighty) na teterenie całej polski, aktywacje POS w sklepach, a także komunikację w social media. Działania w internecie obejmują kampanię display, reklamę video w serwisch VOD, oraz komunikację w digitalu (YouTube). 

Za zaplanowanie i egzekucję strategii oraz zakup mediów odpowiadają dom mediowy Carat Polska oraz Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace kreatywne odpowiada agencja VML. Działania w social media prowadzi agencja Next.


- koniec -

O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Milka_RamkaKomunikacja_90x30_1.jpg

grafika | 315 KB

Pobierz
Milka_CLP_118x175_02.jpg

grafika | 689 KB

Pobierz
Milka_rusza_z_aktywacj__konsumenck_.docx

docx | 1,46 MB

Pobierz

Nowy produkt Zott – Jogobella Panna Cotta 

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt: Jogobella Panna Cotta. Rynkowa premiera wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną przygotowaną przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.