Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

W sierpniu do działu strategii agencji Isobar Polska, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, dołączyli Jacek Studziński oraz Barbara Niedziela.

- Wierzę, że doświadczenie oraz szerokie kompetencje Basi i Jacka będą cennym wsparciem w rozwoju działu strategii naszej agencji, co realnie przełoży się na satysfakcję naszych klientów – mówi o nowych pracownikach Agnieszka Gozdek, Brand Strategy Director w Isobar Polska.

Jacek Studziński obejmie stanowisko senior strategy plannera i będzie odpowiedzialny za przygotowywanie koncepcji strategicznych dla obecnych oraz nowych klientów agencji Isobar Polska. Do agencji Isobar przechodzi z 180heartbeats + JUNG v. MATT. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując również dla D'Arcy, G7, Leo Burnett, GREY, TBWA. Jacek od ponad 18 lat związany jest z branżą reklamową. W swojej zawodowej karierze pracował między innymi na rzecz: Ery GSM/T-Mobile, Idea/Orange, Grupy FIAT, Grupy Żywiec, KP SAB Miller (Redd's), Carlsberg (Bosman, Kasztelan, Piast), MARS Inc. (KiteKat, Chappi, Pedigree, Twix), Herbapol. Brał także udział w opracowaniu architektury marki i strategii badań dla Emirates a ostatnio  kampanii OBI "Warto" oraz kampanii "Miło cię widzieć" dla Innogy.

Do Isobar Polska dołączyła również Barbara Niedziela, która jako strategy planner, będzie odpowiedzialna za przygotowywanie konceptów strategicznych. Z branżą reklamową związana jest od ponad 6 lat. W portfolio obsługiwanych wcześniej przez nią marek znajdują się takie brandy jak: Maspex (Tymbark, Kubuś), Nestle (Lion, KitKat, Princessa), Akzo Nobel (Dulux), Zott (Jogobella), Pernod Ricard (Absolut, Wyborowa, Malibu) czy CEDC (Żubrówka Czarna). Barbara jest laureatką polskiej edycji Young Creatives Cyber. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywała pracując dla J. Walter Thomson Group Poland (wcześniej Lemon Sky i Lemon Sky JWT), gdzie ostatnio zajmowała stanowisko strategic plannera.

Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Isobar Poland Group.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Barbara Niedziela.jpg

grafika | 3,32 MB

Pobierz
Jacek Studziński.jpg

grafika | 3,07 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.