Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

Opublikowany

W sierpniu do działu strategii agencji Isobar Polska, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, dołączyli Jacek Studziński oraz Barbara Niedziela.

- Wierzę, że doświadczenie oraz szerokie kompetencje Basi i Jacka będą cennym wsparciem w rozwoju działu strategii naszej agencji, co realnie przełoży się na satysfakcję naszych klientów – mówi o nowych pracownikach Agnieszka Gozdek, Brand Strategy Director w Isobar Polska.

Jacek Studziński obejmie stanowisko senior strategy plannera i będzie odpowiedzialny za przygotowywanie koncepcji strategicznych dla obecnych oraz nowych klientów agencji Isobar Polska. Do agencji Isobar przechodzi z 180heartbeats + JUNG v. MATT. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując również dla D'Arcy, G7, Leo Burnett, GREY, TBWA. Jacek od ponad 18 lat związany jest z branżą reklamową. W swojej zawodowej karierze pracował między innymi na rzecz: Ery GSM/T-Mobile, Idea/Orange, Grupy FIAT, Grupy Żywiec, KP SAB Miller (Redd's), Carlsberg (Bosman, Kasztelan, Piast), MARS Inc. (KiteKat, Chappi, Pedigree, Twix), Herbapol. Brał także udział w opracowaniu architektury marki i strategii badań dla Emirates a ostatnio  kampanii OBI "Warto" oraz kampanii "Miło cię widzieć" dla Innogy.

Do Isobar Polska dołączyła również Barbara Niedziela, która jako strategy planner, będzie odpowiedzialna za przygotowywanie konceptów strategicznych. Z branżą reklamową związana jest od ponad 6 lat. W portfolio obsługiwanych wcześniej przez nią marek znajdują się takie brandy jak: Maspex (Tymbark, Kubuś), Nestle (Lion, KitKat, Princessa), Akzo Nobel (Dulux), Zott (Jogobella), Pernod Ricard (Absolut, Wyborowa, Malibu) czy CEDC (Żubrówka Czarna). Barbara jest laureatką polskiej edycji Young Creatives Cyber. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywała pracując dla J. Walter Thomson Group Poland (wcześniej Lemon Sky i Lemon Sky JWT), gdzie ostatnio zajmowała stanowisko strategic plannera.

Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Isobar Poland Group.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Barbara Niedziela.jpg

grafika | 3,32 MB

Pobierz
Jacek Studziński.jpg

grafika | 3,07 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Stanowisko Amnet Polska Sp. z o.o. na temat Standardu viewability w kampaniach reklamowych online przygotowanego przez Grupę Zadaniową ds. viewability IAB Polska