Dom mediowy Carat wzmacnia dział New Business

Dom mediowy Carat wzmacnia dział New Business

Opublikowany

Do zespołu domu mediowego Carat, należącego do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Roman. Objął stanowisko new business & business development directora.

Jako new business & business development director Jan Roman zajmie się pozyskiwaniem klientów dla domu mediowego Carat. Wcześniej funkcję tę pełnił Artur Malinowski, który w kwietniu 2017 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego tej spółki.
Jan Roman, new business & business development director<br>Carat Polska 

Jan Roman, new business & business development director
Carat Polska 

Przez ostatnie 12 lat Roman pracował w spółkach Omnicom Media Group. Jego klientami byli m.in.: Wizz Air, Carlsberg Polska czy Unilever. Projekty prowadzone przez Romana dla marek Axe i Rexona zdobyły MIXX Awards. Od lutego 2016 roku zajmował stanowisko business development directora w PHD Media Direction, kilka miesięcy później jego odpowiedzialność poszerzyła się o jeszcze jedną firmę z Media Direction Group Poland - Media Direction OMD. Przez ten czas do portfolio klientów agencji dołączyli m.in. Nationale Nederlanden, Pizzaportal czy Wargaming.

Jan Roman studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. To także autor hasła promującego stolicę: „Zakochaj się w Warszawie”.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Jan Roman_foto.jpg

grafika | 5,82 MB

Pobierz

Nazar Al-Khouri dołącza do Isobar Poland Group

Z początkiem września Nazar Al-Khouri rozpoczął pracę w dziale Client Service Isobar Poland Group należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska.