Nazar Al-Khouri dołącza do Isobar Poland Group

Nazar Al-Khouri dołącza do Isobar Poland Group

Opublikowany

Z początkiem września Nazar Al-Khouri rozpoczął pracę w dziale Client Service Isobar Poland Group należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Nazar Al-Khouri, group account manager, Isobar Poland Group

Nazar Al-Khouri, group account manager, Isobar Poland Group

Nazar Al-Khouri objął stanowisko group account managera w zespole kierowanym przez Sylwię Tygielską. Będzie odpowiedzialny za bieżącą obsługę aktualnych klientów oraz pozyskiwanie nowych budżetów i projektów dla agencji.

Z branżą reklamową Nazar Al-Khouri związany jest od kilkunastu lat. Do Isobar Poland Group przechodzi z Ogilvy & Mather gdzie przez ponad 1,5 roku pełnił funkcję PR & New Business Directora. Doświadczenie managerskie zdobywał pracując między innym dla takich marek jak Coca- Cola, McDonald’s, E.Wedel, Bank Millenium, Polski Linie Lotnicze LOT czy CitiBank.

Współtworzył kampanie nagradzane przez jury polskich oraz międzynarodowych konkursów, w tym : Effie Awards, Cannes Lions, Golden Drum czy KTR.

Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Polska. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów z zakresu komunikacji marketingowej, technologii i data pracujących w Warszawie i Białymstoku.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

2017_09_Nazar Al-Khouri.jpg

grafika | 5,75 MB

Pobierz

Mondelez z nową kampanią wspierającą markę Milka

Ruszyła kampania „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone  w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.