Kolejne wzmocnienie w dziale Client Service Isobar Poland Group

Kolejne wzmocnienie w dziale Client Service Isobar Poland Group

Opublikowany

Z początkiem września Agnieszka Heidrich rozpoczęła pracę w dziale Client Service należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar Poland Group.

Agnieszka Heidrich objęła stanowisko group account managera. Będzie kierowała zespołem odpowiedzialnym za obsługę marki Rossmann oraz projekty specjalne agencji.
Agnieszka Heidrich, group account manager w Isobar Poland Group

Agnieszka Heidrich, group account manager w Isobar Poland Group

Heidrich posiada duże doświadczenie w branży reklamowej, które uzyskała pracując między innymi dla agencji Draft FCB (następnie FCB), gdzie pełniła funkcję client service directora oraz dyrektora zarządzającego.

Przez wiele lat zarządzała zespołami prowadzącymi projekty dla globalnych marek oraz realizując projekty marketingowe na rzecz takich firm jak Beiersdorf, Unilever, Nestle, S.C Johnson, Sara Lee czy US Pharmacia.

Agnieszka Heidrich zdobyła nagrodę EFFIE (za projekty dla marki NIVEA) oraz Grand Prix konkursu KTR (za projekt „Remember” dla Muzeum Auschwitz-Birkenau).

Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Polska. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów z zakresu komunikacji marketingowej, technologii i data pracujących w Warszawie i Białymstoku.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Agnieszka Heidrich.jpg

grafika | 8,15 MB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.