iProspect dla Lancerto

iProspect dla Lancerto

Opublikowany

Do grona klientów iProspect dołączyła firma Lancerto. Agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizuje dla marki Lancerto kompleksową kampanię sprzedażową w internecie.

iProspect rozpoczął współpracę z marką odzieżową Lancerto. Agencja  zajmie się obsługą AdWords (search, w tym Product Listing Ad z  zastosowaniem remarketingu w wyszukiwarce), a także działaniami w Google  Display Network, wraz z remarketingiem segmentacyjnym i dynamicznym. Na Facebooku przeprowadzi kampanię performance z wykorzystaniem link ads,  remarketingu i promocji video. Dla nowego klienta zrealizowane zostaną  także aktywności displayowe, z wykorzystaniem programmatic buying,  malingi do konsumentów. iProspect wdroży także DCM.

Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z nowym partnerem,  którego poszukiwaliśmy od dłuższego czasu. O wyborze iProspect  zdecydowało bogate portfolio klientów i kompetencje dedykowanego  zespołu. Nie do przecenienia były też rekomendacje oraz zrozumienie  wyzwań, jakie niesie ze sobą rynek męskiej odzieży formalnej. W tej  chwili LANCERTO mocno stawia na sprzedaż i komunikację online. Dzięki  współpracy z iProspect, poza wzrostem sprzedaży generowanym dzięki  działaniom performance marketingowym, liczymy także na zwiększenie  rozpoznawalności brandu oraz mocniejszą korelację między użytkownikami  on- i offline. 

Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i Ecommerce,  LANCERTO S.A.

Celem kampanii realizowanej dla Lancerto przez iProspect jest osiągnięcie wzrostu i wartości sprzedaży w sklepie internetowym - Lancerto.com. Umowę podpisano na rok. Agencja iProspect została wybrana do współpracy dzięki porównaniu ofert rynkowych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Vizeum Polska planuje media w kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior

Marka Dior ruszyła z polską odsłoną kampanii wspierającej zapach Miss Dior Eau de Parfum. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska).