Vizeum Polska planuje media w kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior

Vizeum Polska planuje media w kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior

Opublikowany

Marka Dior ruszyła z polską odsłoną kampanii wspierającej zapach Miss Dior Eau de Parfum. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska). 

Ruszyła polska odsłona kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior Eau de Parfum, którego ambasadorką jest Natalie Portman.

Spot będzie emitowany do końca września w wybranych stacjach TV i jest częścią globalnej kampanii marki "What would you do for love?". W ramach globalnej kampanii Dior stworzył inicjatywę #DIORLOVECHAIN.

Za każde udostępnienie hashtagu na Instagramie i Twitterze marketer przekaże 1$ dla WE Charity - globalnej organizacji charytatywnej, która zajmuje się wspieraniem potrzebujących rodzin, zapewniając im środki niezbędne do wyjścia z ubóstwa i poprawiając jakość ich życia.
Aktywację wspierają m.in. Natalie Portman, Johnny Depp, Bella Hadid, Robert Pattinson, Charlize Theron, Jennifer Lawrence czy Winnie Harlow.  
Vizeum Polska od 2013 r. odpowiada za zakup i planowanie TV, mediów online i outdoor dla należących do Dior zapachów J`Adore, Miss Dior oraz Sauvage.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Miss Dior_2.jpg

grafika | 143 KB

Pobierz
Miss Dior_1.jpeg

grafika | 47,6 KB

Pobierz

Vizeum wspiera Orzechy Felix w kanałach VOD

Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Widzowie głównych kanałów VOD zobaczą cztery firmy komunikujące zalety Orzechów Felix.