Vizeum wspiera Orzechy Felix w kanałach VOD

Vizeum wspiera Orzechy Felix w kanałach VOD

Opublikowany

Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Widzowie głównych kanałów VOD zobaczą cztery firmy komunikujące zalety Orzechów Felix.

Kampania składa się z czterech spotów edukujących odbiorów w kwestii zdrowotnych zalet orzechów. Orzeszki ziemne są źródłem białka ważnego dla osób regularnie trenujących, a zawarty w nich cynk ułatwia radzenie sobie ze stresem. Dzięki wysokiej zawartości magnezu orzechy mają pozytywny wpływ na pamięć, natomiast witamina B3 pozytywnie wpływa na zdrowie skóry.

Kampania realizowana jest na głównych kanałach VOD oraz na YouTube. Działania realizowane są modelu programmatic. Kampanię wspierają działania w social media.
Za realizację spotów wykorzystanych w kampanii odpowiada agencja PZL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum, a za rozwiązania z zakresu programmatic odpowiada Amnet Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Faceaddicted odpowiada za wsparcie kampanii w social media.

Kopiuj tekst

Udostępnij

AXA Assistance nowym klientem iProspect

Agencja performance marketingowa iProspect, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozpoczęła współpracę z AXA Assistance. Dla nowego klienta poprowadzi kampanię marketingową polis turystycznych oferowanych przez ubezpieczyciela przez internet.