Przez życie z radiem - nowa kampania Radia ZET od Isobar Poland Group
Przez życie z radiem - nowa kampania Radia ZET od Isobar Poland Group
Kopiuj tekst

Przez życie z radiem - nowa kampania Radia ZET od Isobar Poland Group

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia ZET, której głównym hasłem jest „siła muzyki”. W 11 największych miastach można zobaczyć billboardy z cytatami bezpośrednio nawiązującymi do spotu telewizyjnego. Kampania została przygotowana w nowej oprawie graficznej i jest elementem strategii komunikacji rozwoju marki Radia ZET.

-  W kampanii udało się uchwycić coś, co nie jest do końca uchwytne. Tę szczyptę magii i szaleństwa, jaka jest w podróży, podróży przez życie. Jest w niej dużo emocji, jakie towarzyszą nam na co dzień. W tym wszystkim, bez względu na to, gdzie jesteśmy, co robimy i kiedy, zawsze jest miejsce na muzykę. Bo radio to przede wszystkim muzyka, która napędza nas do działania. Porusza nas. Działa kojąco lub dodaje energii. I w tym tkwi jej siła – mówi Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.
W zależności od nastroju i emocji w danej chwili szukamy czegoś, co od razu z nami współgra. Odpowiedniej dla nas muzyki. Radio jest z nami w każdej chwili. I choć nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę, to nawiązujemy z nim relację.

- Stworzona przez nas kampania powstała w oparciu o prosty insight. Radio towarzyszy nam w codziennym życiu. Jest naszą ścieżką dźwiękową, która ilustruje zarówno proste czynności, jak i ważne momenty. Muzyka grana w radiu dopada nas przypadkowo. Opierając się na tym prostym przesłaniu stworzyliśmy komunikację, która wyróżnia się na tle spotów emitowanych przez konkurencję, a jednocześnie skupia się wokół roli radia w naszym życiu - komentuje Radek Dudzic, senior copywriter w Isobar Polska.

Kampania typu 360 stopni obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach, telewizję, w tym stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, sieci kin, a także największe portale informacyjne i internetowe serwisy tematyczne.

Kreację spotu przygotowała działająca w ramach Isobar Poland Group agencja Isobar. Za produkcję odpowiadało Dynamo, a zakup mediów – Dom Mediowy Zenith. Spoty telewizyjne Radia ZET pojawią się w ostatnim tygodniu września.
Powiązane artykuły
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.