Natalia Skrzypek z nową rolą w domu mediowym Vizeum

Natalia Skrzypek z nową rolą w domu mediowym Vizeum

Published

Natalia Skrzypek, pracująca do tej pory jako group account manager w należącym do Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Vizeum, awansowała na digital development managera. 

W nowej roli Natalia będzie odpowiedzialna za rozwój kompetencji social media w ramach zespołów Vizeum i rozwijanie strategii social media dla klientów domu mediowego. Ponadto odpowiada również za wewnętrzne i zewnętrzne projekty edukacyjne związane z obszarem mediów społecznościowych. W ramach struktur Vizeum Skrzypek raportuje do Małgorzaty Niskiej, digital development director. 
Natalia Skrzypek, digital development manager<br>Vizeum Polska

Natalia Skrzypek, digital development manager
Vizeum Polska

Natalia przez ostanie półtora roku pracowała jako group account manager realizując projekty dla klientów z Grupy Cyfrowy Polsat. Wcześniej, na analogicznym stanowisku, przez prawie cztery lata pracowała w Isobar Poland Group, gdzie obsługiwała klientów takich jak Microsoft, Alma, BNP Paribas Bank czy Vistula. Doświadczenie zdobywała pracując w agencjach Socializer oraz Con Trust Communication. 

Copy as a Plain Text

Share

Attachments

Download All

Natalia Skrzypek_Vizeum.jpg

image | 98.9 KB

Download