Sephora wspiera reklamowo markę Kat Von D Beauty

Sephora wspiera reklamowo markę Kat Von D Beauty

Opublikowany

Ruszyła polska kampania wspierająca kosmetyki Kat Von D Beauty dostępne już w Sephora. Za działania odpowiadają agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 

Sephora_2.jpgSephora_3.jpgSephora_1.jpgSephora_4.jpg
Sephora wprowadziła do sprzedaży kosmetyki kolorowe z autorskiej linii stworzonej dla producenta kosmetyków przez Kat Von D, artystkę, tatuatorkę, rysowniczkę. Wśród jej pasji znajdują się również muzyka, kultura latynoska czy sztuka makijażu. W skład nowej linii wchodzi ponad 25 rodzajów kolorowych kosmetyków, a także akcesoria do wykonywania makijażu.

Kampania obejmuje szeroki split mediowy (TV, prasa, kino, OOH, online i social). Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, który współpracuję z Sephora od stycznia 2017 r.  Zakup nośników OOH zrealizował Posterscope, a za działania zakup social media odpowiada agencja Isobar. 

Marka Kat Von D Beauty powstała w 2008 roku. Dostępna jest w 25 krajach. W Polsce kosmetyki dostępne są od 21 września w sieci sklepów Sephora.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.