Złoto i 3 srebra w konkursie Effie dla agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska

Złoto i 3 srebra w konkursie Effie dla agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska

Published

23 października na scenie Teatr Wielki - Opera Narodowa odbyła się 18. Gala Effie Awards Poland, jednego z najważniejszych konkursów marketingowych. Jury ocenia zgłoszone projekty pod kątem ich wpływu na rozwój biznesu klienta. Oprócz efektywności brana jest także pod uwagę kreatywność.

Serdecznie gratulujemy Carat Polska, iProspect, Posterscope Poland, Isobar Poland oraz Lubię to - linked by Isobar! Nasze agencje zostały nagrodzone złotem i trzema srebrami.
Isobar Poland, Carat Polska oraz Posterscope Poland w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka” otrzymały złotą statuetkę za wspierający wejście do kin filmu „Wołyń” projekt „Pojednanie”.
Srebrem doceniono realizowaną przez Isobar Poland dla Play kampanię #gamersgonnaplay (kat. Brand Experience). W kategorii finanse jury przyznało srebrne Effie kampanii „Moje zmienia wszystko”, w którą zaangażowana była agencja Lubię to - linked by Isobar. Kampania realizowana była w ramach współpracy z ING Bank Śląski. Natomiast Carat Polska i iProspect otrzymały srebro w kategorii dobra konsumenckie za realizowaną dla Philips Polska kampanię „Sprzątanie nigdy nie było łatwiejsze”.

Share

Related Stories
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

ago

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

ago

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

ago

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

ago

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

IBUM Zatoki Max w kampanii telewizyjnej

Wystartowała kampania leku na ból zatok IBUM Zatoki Max. Komunikacja odbywa się z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu telewizyjnego. Za wsparcie aktywności reklamowych marki odpowiada dom mediowy Carat, należący do Grupy Dentsu Aegis Network.