Złoto i 3 srebra w konkursie Effie dla agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska

Złoto i 3 srebra w konkursie Effie dla agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska

23 października na scenie Teatr Wielki - Opera Narodowa odbyła się 18. Gala Effie Awards Poland, jednego z najważniejszych konkursów marketingowych. Jury ocenia zgłoszone projekty pod kątem ich wpływu na rozwój biznesu klienta. Oprócz efektywności brana jest także pod uwagę kreatywność.

Serdecznie gratulujemy Carat Polska, iProspect, Posterscope Poland, Isobar Poland oraz Lubię to - linked by Isobar! Nasze agencje zostały nagrodzone złotem i trzema srebrami.
Isobar Poland, Carat Polska oraz Posterscope Poland w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka” otrzymały złotą statuetkę za wspierający wejście do kin filmu „Wołyń” projekt „Pojednanie”.
Srebrem doceniono realizowaną przez Isobar Poland dla Play kampanię #gamersgonnaplay (kat. Brand Experience). W kategorii finanse jury przyznało srebrne Effie kampanii „Moje zmienia wszystko”, w którą zaangażowana była agencja Lubię to - linked by Isobar. Kampania realizowana była w ramach współpracy z ING Bank Śląski. Natomiast Carat Polska i iProspect otrzymały srebro w kategorii dobra konsumenckie za realizowaną dla Philips Polska kampanię „Sprzątanie nigdy nie było łatwiejsze”.
Related Stories
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Check your inbox for a subscription confirmation email.
By confirming your subscription you will receive the latest content published on this website and consent to your information being securely processed and stored.