IBUM Zatoki Max w kampanii telewizyjnej

IBUM Zatoki Max w kampanii telewizyjnej

Opublikowany

Wystartowała kampania leku na ból zatok IBUM Zatoki Max. Komunikacja odbywa się z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu telewizyjnego. Za wsparcie aktywności reklamowych marki odpowiada dom mediowy Carat, należący do Grupy Dentsu Aegis Network.

IBUM Zatoki Max stanowi rozwinięcie marki Ibum, czyli jednej z największych marek przeciwbólowych w Polsce. IBUM Zatoki Max to nowa jakość w walce z bólem zatok, ponieważ to pierwszy w Polsce lek z podwójną dawką substancji czynnych. IBUM Zatoki Max rozpoczyna działanie już po 15 minutach i przynosi ulgę aż do 6 godzin.

Koncern Hasco-Lek (producent IBUM Zatoki Max) należy do klientów Grupy Dentsu Aegis Network Polska. Firma współpracuje z domem mediowym Carat od 2016 roku. Do zadań agencji należy obsługa mediowa offline i online, dla marek takich jak: Ibum, Gripblocker, Mel, Fortiven, Dobenox, Hascovir, Mensil, Ulgix czy Valused. W najnowszej kampanii Carat odpowiada za przygotowanie strategii mediowej oraz planowanie i zakup telewizji. Za kreację spotów odpowiada GPD Agency, zaś za produkcję GPD Film Studio. Postprodukcją zajęło się GPD Film Studio i Orka Film. Spoty wyreżyserował Michał Konwicki.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Ibum_Zatoki_Max_12kaps.jpg

grafika | 1,2 MB

Pobierz
Hasco-lek_logo.jpg

grafika | 1,04 MB

Pobierz

Hypermedia – linked by Isobar wzmacnia obszar CRM

Hypermedia – hub technologiczny wchodzący w skład Isobar Poland Group podpisał umowę o współpracy z bpm’online, amerykańskim dostawcą rozwiązań z zakresu Customer Relationship Management (CRM) oraz Business Process Management (BPM).