Hypermedia – linked by Isobar wzmacnia obszar CRM

Hypermedia – linked by Isobar wzmacnia obszar CRM

Opublikowany

Hypermedia – hub technologiczny wchodzący w skład Isobar Poland Group podpisał umowę o współpracy z bpm’online, amerykańskim dostawcą rozwiązań z zakresu Customer Relationship Management (CRM) oraz Business Process Management (BPM).

Celem zawartej umowy jest oferowanie klientom kompleksowych wdrożeń z zakresu CRM ze szczególnym uwzględnieniem całego spektrum procesów marketingowych, analizy danych oraz zagadnień związanych z obsługą klienta.

- „Wspólna oferta to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy liczą obecnie nie tylko na sprawne wdrożenia nowego systemu informatycznego, ale także na wsparcie w zakresie biznesowego wykorzystania posiadanej technologii. Połączenie całego wachlarza usług reklamowo-marketingowych Grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach której działa Hypermedia, z możliwościami platformy CRM od bpm’online zapewni rozwiązania, na których nasi Klienci będą mogli budować swoją przewagę konkurencyjną” – podkreśla zalety nowej oferty Agnieszka Jaworska, Business Consulting Unit Director w Hypermedia – linked by Isobar.

- „Cieszymy się, że to właśnie spółka Hypermedia – linked by Isobar została naszym partnerem strategicznym. Razem będziemy mogli zapewnić naszym klientom kompleksową i efektywną obsługę w świecie, w którym pozyskiwanie i właściwa analiza danych decydują o tempie rozwoju biznesu." - dodaje Alex Donchuk, Global Channel Director w bpm’online.

Obecnie rola systemów CRM stale zyskuje na znaczeniu. Firmy są coraz bardziej świadome, że oprócz wdrożenia systemu typu Customer Relationship Management należy pracować nad strategią komunikacji z klientami. Kluczowe staje się w tym zakresie właściwie rozpoznanie potrzeb, a także dostosowanie form komunikacji oraz dialogu do profilu i aktualnych potrzeb konsumenta.

Wiele firm rozważa wdrożenie lub doskonalenie posiadanych już rozwiązań. Eksperci z Hypermedia – linked by Isobar przygotowali rozwiązanie - CRM Maturity Model pozwalające firmom zdiagnozować etap rozwoju w tym zakresie. Na stronie www.crmmaturitymodel.pl każda firma może sprawdzić poziom rozwoju swojej organizacji w obszarze CRM oraz skontaktować się z ekspertem, by omówić wyniki badania.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Agnieszka_Jaworska_Hypermedia.jpg

grafika | 2,41 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

temu

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

W ramach działań wizerunkowych w mediach społecznościowych marka Plush uruchomiła chatbota działającego w aplikacji Messenger. Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada Vizeum Polska.