Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

Opublikowany

W ramach działań wizerunkowych w mediach społecznościowych marka Plush uruchomiła chatbota działającego w aplikacji Messenger. Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada Vizeum Polska. 

Marka Plush, aby wzbogacić komunikację z użytkownikami mediów społecznościowych, uruchomiła chatbota działającego w natywnej aplikacji Facebooka - Messengerze. Fani marki, pochodzący głównie z tzw. pokolenia Z, komunikują się w mediach społecznościowych  głównie za pomocą video. Bardzo popularne są również pośród nich memy. Te trendy odzwierciedla styl komunikacji wykorzystany w chatbocie zaprojektowanym dla marki Plush.  To nie pierwsze wykorzystanie przez markę tej formy komunikacji brand hero z fanami. W ramach działań prowadzonych we współpracy z Sucharem Codziennym również wykorzystywana była ta forma komunikacji.

Vizeum współpracuje z Grupą Cyfrowy Polsat, właścicielem marki Plush, od stycznia 2016 r. Dom mediowy odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów, komunikację social media oraz projekty niestandardowe dla marek Plus, Plush, Cyfrowy Polsat, ipla, Telewizji Polsat oraz SmartDOM. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Plush_bot_2.png

grafika | 1,04 MB

Pobierz
Plush_bot_1.png

grafika | 896 KB

Pobierz

Fotojoker i CEWE poszerzają zakres współpracy z Dentsu Aegis Network

Marki Fotojoker oraz CEWE poszerzyły zakres współpracy z siecią Dentsu Aegis Network. Od listopada firmy realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją performance marketingu iProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat.