Fotojoker i CEWE poszerzają zakres współpracy z Dentsu Aegis Network

Fotojoker i CEWE poszerzają zakres współpracy z Dentsu Aegis Network

Opublikowany

Marki Fotojoker oraz CEWE poszerzyły zakres współpracy z siecią Dentsu Aegis Network. Od listopada firmy realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją performance marketingu iProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat.

Spółki Fotojoker i CEWE, należące do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, największego w Europie samodzielnego koncernu fotograficznego, dołączyły do grona klientów Dentsu Aegis Network w 2016 roku. Do tej pory agencja performance marketingu iProspect zrealizowała działania digital performance’owe dla Fotojokera, a także flightowe kampanie leadowe dla brandu CEWE.

Rozszerzenie współpracy w ramach sieci Dentsu Aegis Network nastąpiło na skutek zadowolenia klienta z dotychczasowej współpracy. W ramach poszerzonej umowy agencja iProspect do końca roku przeprowadzi dodatkowo działania performance’owe oraz w VOD dla brandu CEWE, a także kampanię TV. W aktywnościach performance’owych wykorzystana zostanie afiliacja, reklama displayowa, mailingi oraz content. Zadaniem iProspect będzie wsparcie strategiczne, analityczne i optymalizacja, raportowanie oraz kompleksowa obsługa graficzna działań reklamowych. Dom mediowy Carat zajmie się kupowaniem i planowaniem mediów w kampanii telewizyjnej realizowanej dla CEWE.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

cw_de_logo.png

grafika | 5,24 KB

Pobierz
20lat-fotojoker-pl-510x75px2.png

grafika | 8,17 KB

Pobierz