Lumix Generation Freedom - Panasonic wspiera reklamowo markę Lumix G

Lumix Generation Freedom - Panasonic wspiera reklamowo markę Lumix G

Opublikowany

Panasonic ruszył z kampanią wspierającą bezlusterkowe aparaty fotograficzne Lumix G. Kampania prowadzona jest na polskim, rumuńskim, czeskim i węgierskim rynku. Działania koordynuje dom mediowy Vizeum Polska. 

Aparaty z serii Lumix G to innowacyjne aparaty systemowe. Kompaktowe i lekkie aparaty zapewniają miłośnikom fotografii świetną jakość zdjęć. Aparaty z tej serii umożliwiają osiągnięcie wysokiej jakości obrazu nagrań wideo – nie tylko płynnej gradacji, ale także doskonałej rozdzielczości i reprodukcji kolorów. Funkcja nagrywania wideo zapewnia szereg opcji dotyczących formatu i przepływności. Panasonic Lumix G posiadają m.in. podwójną stabilizację obrazu, możliwość robienia zdjęć w 4K oraz 6K, dotykowy autofokus oraz obracany, dotykowy ekran. 
Kampania "Lumix Generation Freedom" prowadzona jest w telewizji, internecie, na platformach VOD, w social media oraz w prasie. Za strategię, planowanie i zakup mediów oraz za nadzór nad wszystkimi działaniami  reklamowymi odpowiada dom mediowy Vizeum. Działania SEM prowadzi agencja iProspect Polska, a działania reklamowe na Facebooku realizuje Isobar Poland Group.

Panasonic jest klientem Vizeum Polska od 2006 r. Dom mediowy realizuje działania z zakresu strategii, planowania i zakupu mediów online i offline. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Lumix G_1.jpg

grafika | 179 KB

Pobierz