Provident przedłuża współpracę z Isobar Polska

Provident przedłuża współpracę z Isobar Polska

Opublikowany

Provident, lider na rynku pożyczek gotówkowych, rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Firma zdecydowała się przedłużyć współpracę z dotychczasowym partnerem, agencją Isobar Polska.

Isobar Polska będzie odpowiadać za koncepty strategiczne i kreatywne, działania ATL i BTL, a także za realizację projektów z zakresu digital. W ciągu ostatnich dwóch lat agencja wspierała Provident w zakresie komunikacji produktowej i wizerunkowej (m.in. kampania repozycjonowania marki i 20-lecie obecności Provident w Polsce).

– Nasza oferta nieustannie się rozwija, wprowadzamy nowe produkty finansowe, które można kupić już nie tylko w tradycyjny sposób – u doradcy, ale także przez internet. W związku z tym musimy umiejętnie trafiać z komunikacją do coraz bardziej różnorodnej grupy klientów – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej. - Propozycja Isobar Polska najlepiej odpowiadała na nasze potrzeby. Liczymy na to, że dzięki dalszej współpracy będziemy konsekwentne budować pozycję lidera na rynku usług finansowych - dodaje

- Bardzo cieszymy się z przedłużenia współpracy z Provident Polska. Nasza wygrana w tym przetargu dowodzi, że wysoka jakość usług kreatywno-strategicznych, dobre rozumienie potrzeb biznesowych oraz doświadczony zespół obsługi klienta to zalety, które wysoko cenią nasi klienci  - komentuje Agata Szeliga-Staszkiewicz, dyrektor zarządzająca Isobar Poland Group.
Provident Polska należy do międzynarodowej grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Firma obecna jest w Polsce od 20 lat, zajmując pozycję niekwestionowanego lidera ryku pożyczek pozabankowych. Do tej pory z jej usług skorzystały już ponad 4 mln klientów.

Isobar Polska to agencja strategiczno-kreatywna działająca w ramach Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska). Agencja realizuje projekty marketingowe dla klientów takich jak Provident, Jeronimo Martins, Skoda Polska, McDonald’s czy Play. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

temu

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Andrzej Kaczmarczyk head of technology w Isobar Poland Group

Andrzej Kaczmarczyk objął stanowisko head of technology w Isobar Poland Group.