Złote Spinacze 2017 - nagrody dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

Złote Spinacze 2017 - nagrody dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

Opublikowany

Gratulujemy naszym agencjom, które w piątkowy wieczór odebrały nagrody na Gala Złote Spinacze 2017! 

Carat Polska, Isobar Poland oraz nasz zespół Marketingu&PR odebrały brąz w kategoriach "Kultura i media" oraz "Content marketing - branded content". Jury doceniło projekt "Pojednanie" realizowany dla Forum Film Poland.
Brązowy spinacz w kategorii "Finanse" trafił do Carat Polska, Isobar Poland, Hypermedia - linked by Isobar oraz Posterscope Poland. Oceniający w tej kategorii docenili projekt "Mastercard Capsule", który nasze agencje realizowały dla Mastercard.
Entuzjazm jury wzbudziła kampania wprowadzająca na rynek serial "Belfer". Isobar Poland, wspólnie z Havas PR Warsaw i Rubicon Media, odebrał złoto w kategorii "Launch produktu, usługi lub firmy" oraz srebro w kategorii media relations. Realizowana dla CANAL+ kampania otrzymała również nagrodę publiczności.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Plush wspiera reklamowo smartfony za złotówkę 

Plush ruszył ze wsparciem reklamowym oferty "Smartfon za złotówkę" dostępnej dla osób chcących zmienić operatora. Kampanię realizuje Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network).