Marcin Gut w Amnet Polska

Marcin Gut w Amnet Polska

Opublikowany

Marcin Gut dołączył do agencji Amnet, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako Programmatic Manager odpowiada za zespół zajmujący się zakupem reklamy programatycznej.

W styczniu br. Marcin Gut objął stanowisko Programmatic Managera w agencji Amnet, spółce z grupy Dentsu Aegis Network Polska, zajmującej się zakupem mediów w modelu Programmatic Buying (RTB) w kampaniach typu performance i brandingowych. W nowej roli zarządza zespołem pięciu specjalistów prowadzących kampanie dla klientów grupy DAN. 
Marcin Gut to absolwent socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą mediową jest związany od kilkunastu lat. Dotychczas zajmował się planowaniem, realizacją i zarządzaniem kampaniami reklamowymi w internecie dla klientów różnorodnych branż, m.in.: motoryzacja, FMCG, telekomunikacja, retail, fast food, finanse, transport, kosmetyki i wielu innych. Przez ostatnie 2,5 roku Gut stał na czele agencji Accuen, podmiotu z grupy OMD specjalizującego się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Odpowiadał za tworzenie produktów reklamowych opartych na programmaticu oraz z wykorzystaniem Big Data. Pracował także w Havas Media jako Programmatic Media Manager. Wcześniej zarządzał kampaniami internetowymi w Media Contacts. Kampanie, które współrealizował były nagrodzone w konkursach Effie oraz MIXX Awards.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Marcin Gut.jpg

grafika | 556 KB

Pobierz

Noworoczna wyprzedaż modeli SKODY z 2017 roku wspierana kampanią

SKODA ruszyła z noworoczną wyprzedażą modeli z 2017 r. W skład oferty promocyjnej wchodzi 6 modeli, a zniżki sięgają 15 tys. złotych. Za działania reklamowe odpowiada Isobar Polska.