Noworoczna wyprzedaż modeli SKODY z 2017 roku wspierana kampanią

Noworoczna wyprzedaż modeli SKODY z 2017 roku wspierana kampanią

Opublikowany

SKODA ruszyła z noworoczną wyprzedażą modeli z 2017 r. W skład oferty promocyjnej wchodzi 6 modeli, a zniżki sięgają 15 tys. złotych. Za działania reklamowe odpowiada Isobar Polska. 

Kampania reklamowa obejmuje 15'' i 30'' spoty telewizyjne, a także spoty radiowe. Działania prowadzone w kałach ATL wspierają online i social. Spot będzie emitowany na głównej antenie telewizji Polsat oraz w jej kanałach tematycznych, w TVN oraz na antenie TVP. Działania online obejmą kampanię display na emitowaną m.in. w serwisach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Otomoto.pl, OLX.pl, Allegro.pl oraz na Gazeta.pl.
Za strategię, kreację i nadzór nad działaniami reklamowymi odpowiada, działająca w ramach Isobar Poland Group, agencja Isobar Polska. Media zaplanował i zakupił dom mediowy PHD Rocket. Za produkcję spotów TV odpowiada Papaya Films. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

materiał_graficzny_5.jpg

grafika | 911 KB

Pobierz
materiał_graficzny_4.jpg

grafika | 845 KB

Pobierz
materiał_graficzny_2.jpg

grafika | 813 KB

Pobierz
materiał_graficzny_1.jpg

grafika | 972 KB

Pobierz
materiał graficzny_3.jpg

grafika | 782 KB

Pobierz

Paulina Ufel dołącza do Isobar Poland Group

Paulina Ufel rozpoczęła pracę w Isobar Poland Group. Jako client partner będzie odpowiadać za kierowanie jednym z pionów klienckich działającej w ramach Dentsu Aegis Network Polska grupy.