Noworoczna wyprzedaż modeli SKODY z 2017 roku wspierana kampanią

Noworoczna wyprzedaż modeli SKODY z 2017 roku wspierana kampanią

SKODA ruszyła z noworoczną wyprzedażą modeli z 2017 r. W skład oferty promocyjnej wchodzi 6 modeli, a zniżki sięgają 15 tys. złotych. Za działania reklamowe odpowiada Isobar Polska. 

Kampania reklamowa obejmuje 15'' i 30'' spoty telewizyjne, a także spoty radiowe. Działania prowadzone w kałach ATL wspierają online i social. Spot będzie emitowany na głównej antenie telewizji Polsat oraz w jej kanałach tematycznych, w TVN oraz na antenie TVP. Działania online obejmą kampanię display na emitowaną m.in. w serwisach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Otomoto.pl, OLX.pl, Allegro.pl oraz na Gazeta.pl.
Za strategię, kreację i nadzór nad działaniami reklamowymi odpowiada, działająca w ramach Isobar Poland Group, agencja Isobar Polska. Media zaplanował i zakupił dom mediowy PHD Rocket. Za produkcję spotów TV odpowiada Papaya Films. 
Załączniki

Pobierz wszystkie

materiał_graficzny_5.jpg

grafika | 911 KB

Pobierz
materiał_graficzny_4.jpg

grafika | 845 KB

Pobierz
materiał_graficzny_2.jpg

grafika | 813 KB

Pobierz
materiał_graficzny_1.jpg

grafika | 972 KB

Pobierz
materiał graficzny_3.jpg

grafika | 782 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.