Paulina Ufel dołącza do Isobar Poland Group

Paulina Ufel dołącza do Isobar Poland Group

Opublikowany

Paulina Ufel rozpoczęła pracę w Isobar Poland Group. Jako client partner będzie odpowiadać za kierowanie jednym z pionów klienckich działającej w ramach Dentsu Aegis Network Polska grupy. 

Paulina Ufel ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Zarządzała kompleksowymi działaniami marketingowymi dla klientów z kategorii fmcg, otc, telekomunikacyjnej i finansowej. Do Isobar Poland Group dołączyła przechodząc z agencji Scholz and Friends Warsaw gdzie, przez ostatni rok jako account director zarządzała zespołem obsługującym marki należące do Grupy Cyfrowy Polsat (Plus, Plush i smartDOM). Wcześniej, przez 8 lat, była związana z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions, gdzie pełniła funkcję business directora oraz dyrektor zarządzającej butiku kreatywnego Team One. W latach 2003-2008 Ufel pracowała w agencjach G7, Ogilvy&Mather Polska i Leo Burnett.

Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Polska. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów z zakresu komunikacji marketingowej, technologii i data pracujących w Warszawie i Białymstoku.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Paulina Ufel.jpg

grafika | 6,23 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

temu

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Audi dołącza do klientów Isobar Poland Group

Agencja Isobar Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki Audi.