Audi dołącza do klientów Isobar Poland Group

Audi dołącza do klientów Isobar Poland Group

Opublikowany

Agencja Isobar Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki Audi. 

Isobar Polska będzie realizował działania z zakresu kompleksowej obsługi strategicznej i kreatywnej w obszarze komunikacji ATL, online oraz social media. Współpraca została nawiązana w oparciu o wygrany przez Isobar Polska przetarg, który został rozstrzygnięty w grudniu 2017 r.

Isobar Poland Group od lipca 2016 r. obsługuje również markę SKODA. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Koncert Sofar by Redd`s – uczta dla ucha, duszy i podniebienia.

temu

Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej.
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Maciej Kutera Multiscreen Managerem w Carat

Maciej Kutera, dotychczas pracujący w Carat Polska jako Senior Communications Planner, objął funkcję Multiscreen Managera. To nowe stanowisko w strukturach domu mediowego.