Grupa Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała transakcję zakupu Red8 Group

Grupa Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała transakcję zakupu Red8 Group

Opublikowany

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 (Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital oraz Unlimited) wejdą w skład Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.

Agencje należące do grupy Red8 mają w portfolio m.in. współpracę z klientami takimi jak Bank Zachodni WBK, Ferrero, Harnaś, Kasztelan, Zelmer, Tesco, Carlsberg czy Unilever.
Zakup Red8 Group wpisuje się w naszą strategię, która zakłada 50% wzrost Dentsu Aegis Network w Polsce poprzez akwizycje, a kompetencje Grupy Red8 świetnie uzupełnią nasze portfolio usług na polskim rynku.

Ponadto, agencje wchodzące w skład Red8 Group mają stabilne grono klientów oraz zespół profesjonalistów doświadczonych w obszarze strategii i obsługi klienta, co doskonale wpisuje się w nasze model operacyjny i klientocentryczne podejście.

Wierzę, że nasza wspólna oferta – Dentsu Solution, które będzie wynikiem połączenia kompetencji kreatywnych, strategii, contentu, data, technologii i rozumienia znaczenia ekonomii cyfrowej w znacznym stopniu zwiększy wartość Dentsu Aegis Network dla naszych klientów i – co bardzo istotne – doskonale wpisuje się w naszą transformację w kierunku firmy consultingowej nowej generacji.
– mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.
                                               * * *
Agencja R8 Advertising powstała w 2001, w ciągu następnych 15 lat, Adam Niesłuchowski wraz z zespołem, stworzył multidyscyplinarną, wielokrotnie nagradzaną grupę reklamową. W 2010 roku agencja Red8 Advertising została nagrodzona tytułem Agencji Roku w raporcie „Domy mediowe i agencje reklamowe”. W kolejnym roku Grupa Red8 otrzymała tytuł grupy reklamowej roku, a w 2014 agencja została nagrodzona statuetką „Najlepszej niesieciowej agencji roku”.

                                               * * *
Dentsu Aegis Network jest globalną siecią komunikacyjną z oddziałami w 145 krajach. W Polsce w ramach tej grupy działają agencje Isobar oraz Lubię to – linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar, domy mediowe Carat i Vizeum, agencja OHH Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, agencja programmatic Amnet oraz Amplifi.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Red8 Group dołącza do Dentsu Aegis Network Polska.jpg

grafika | 437 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne, by wspierać swój model operacyjny

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.