Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne, by wspierać swój model operacyjny

Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne, by wspierać swój model operacyjny

Opublikowany

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.

Jest to pochodną przyjętego przez Grupę podejścia klientocentrycznego, zgodnie z którym wszyscy eksperci Dentsu Aegis Network Polska, pracujący na rzecz klientów, działają wspólnie, w oparciu o jeden standard, oferując Dentsu Solution – rozwiązania na styku wielu kompetencji oferowanych przez Grupę.

Dzięki współpracy zespołów eksperckich oferowane rozwiązania w najbardziej efektywny sposób odpowiadają na potrzeby partnerów biznesowych, integrując kompetencje strategiczne, mediowe i kreatywne, wspierając to potencjałem data i technologii.

Client partnerzy 
Za działania zespołu zintegrowanego odpowiada client partner – osoba z długoletnim doświadczeniem biznesowym. Client partner wspierany przez zespół ekspertów i kierujący ich działaniami pełni funkcję doradcy, konsultanta rozumiejącego biznes Klienta oraz szanse i możliwości wynikające z transformacji cyfrowej. -„Client partner jest przede wszystkim zaufanym konsultantem, który jest bardzo blisko Klienta i jego wyzwań biznesowych. Wspierany przez model operacyjny Grupy, talenty zespołów zintegrowanych oraz sieć partnerów zewnętrznych, skutecznie pomaga w doborze rozwiązań, wzroście biznesu, rozwoju marek i budowaniu doświadczenia konsumentów. W naszym założeniu, rozumienie ekonomii cyfrowej, które jest naszym DNA, daje możliwość wsparcia w transformacji cyfrowej, zwiększania efektywności i współpracy w obszarach R&D.” – charakteryzuje rolę client partnera Sławomir Stępniewski, CEO Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.
Stacki – centra eksperckie 
By dodatkowo przyśpieszyć proces transformacji w strategicznie istotnych obszarach, Grupa Dentsu Aegis Network powołała również specjalne centra ekspertyzy – stacki kompetencyjne.

Na ich czele stanęli liderzy kompetencji, posiadający wizję i realizujący strategię rozwoju Grupy w obszarze Data, Strategy and Insights, Social, Creative Technology, CRM oraz TV&Video. -„Specjalistyczna wiedza ekspercka skupiona w utworzonych stackach jest odpowiedzią Grupy Dentsu Aegis Network na potrzeby klientów, z których nie wszyscy dzisiaj zdają sobie sprawę, a które w dobie ekonomii cyfrowej będą kluczowe w najbliższych latach” – mówi Krzysztof Mocek, chief operating officer Grupy. „Połączenie pracy koncepcyjnej poszczególnych szefów stacków, szukanie rozwiązań na styku poszczególnych kompetencji oraz łączenie ich z wiedzą o wyzwaniach po stronie biznesów klientów, reprezentowaną przez client partnerów pozwala nam realnie wpływać na budowanie przewagi konkurencyjnej naszych partnerów.” – dodaje Mocek.
Od lewej: Agnieszka Jaworska, Natalia Skrzypek, Mikołaj Twardowski, Paulina Przetacka, Malwina Kozakiewicz, Jan Mosiejczuk

Od lewej: Agnieszka Jaworska, Natalia Skrzypek, Mikołaj Twardowski, Paulina Przetacka, Malwina Kozakiewicz, Jan Mosiejczuk

Na czele stacków stanęli: Agnieszka Jaworska, head of CRM Stack, Malwina Kozakiewicz, head of Creative Technology, Jan Mosiejczuk head of Strategy and Insight Stack, Paulina Przetacka, head of TV&Video Stack, Natalia Skrzypek, head of Social Media Stack, Mikołaj Twardowski, head of Data Stack i chief data officer w Dentsu Aegis Network.

Dentsu Aegis Network, realizując swoją strategię biznesową, w której kluczową rolę pełni innowacja, na bieżąco obserwuje rynek i wkrótce planuje powołanie kolejnych stacków.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Stack Leaderzy Dentsu Aegis Network Polska.jpg

grafika | 4,62 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

temu

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

temu

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of the purchase and media planning. The TV spot of the new ŠKODA FABIA will be simultaneously produced and broadcast live on TVN, social media channels, Internet portals, points of sale, cinema and on influencer channels. The emission of the advertisement on the Internet was crowned by Bovska's concert promoting the vocalist's new album, "Kęsy".
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

temu

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could experience a live concert like never before.
Jak pozwolić usłyszeć żyjącym w ciszy? Nowe technologie w służbie niesłyszącym

temu

Mastercard we współpracy z Dentsu Aegis Network i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wykorzystał innowacyjne technologie transmisji dźwięku podczas tegorocznego Pol’and’Rock Festival. Dzięki marce Mastercard niesłyszący po raz pierwszy mogli doświadczyć koncertu na żywo jak nigdy dotąd. 
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.