Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowało transakcję zakupu domu produkcyjnego Propeller Film

Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowało transakcję zakupu domu produkcyjnego Propeller Film

Opublikowany

15 marca 2018 r. Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której przejął 100% udziałów w domu produkcyjnym Propeller Film.

Zakup domu produkcyjnego Propeller to kolejna w tym roku akwizycja Grupy Dentsu Aegis.
Propeller Film to dom produkcyjny i studio filmowe założone w 2006 r. przez Jarka Bolińskiego i Jakuba Kubickiego. Wśród realizacji Propellera znajdują się projekty reklamowe, (m.in. Eurobank, Tesco, Bank Zachodni WBK, Carlsberg, Bonduelle, Mokate), produkcje firmowe, teledyski (m.in. Monika Brodka, Kayah, Smolik,) oraz realizacje telewizyjne dla Discovery czy TVP.

Zakup domu produkcyjnego Propeller Film w naturalny sposób uzupełnia portfolio naszych usług, nie tylko w Polsce, ale również w regionie EMEA. Dzięki włączeniu w skład Grupy Dentsu Aegis Network Polska domu produkcyjnego Propeller Film, zyskamy kompetencje w obszarze produkcji telewizyjnej i filmowej czy też solidną bazę do zarządzania portfolio gwiazd. To sprawi, że nasze usługi z zakresu produkcji angażującego contentu będą jeszcze mocniejszą propozycją i istotnym benefitem dla naszych Klientów. - mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Dentsu Aegis Network jest globalną siecią komunikacyjną z oddziałami w 145 krajach. W Polsce, w ramach grupy, działa Isobar Poland Group (agencje Isobar oraz Lubię to – linked by Isobar i hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar), domy mediowe Carat i Vizeum, agencja OHH Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, realizujący projekty z zakresu programmatic Amnet oraz agencja Amplifi. ###

Udostępnij

Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.