Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

Opublikowany

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Škoda Polska, jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce, potrzebuje nie tylko kompleksowej, profesjonalnej i innowacyjnej obsługi marketingowej. Przy wyborze agencji kierowaliśmy się również  możliwościami, jakie oferuje ona we wsparciu realizacji naszej Strategii 2025. Pracujemy nad poszerzeniem wykorzystania technologii cyfrowych, nad pomysłami i realizacją rozwiązań z zakresu mobilności i dopasowania ich do potrzeb użytkowników. Isobar Poland Group ma znaczące osiągnięcia strategiczne, technologiczne i kreatywne w tych obszarach. Zależy nam, by najlepsi pracowali z najlepszymi.

Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki Škoda w Polsce

Wszystkie strategie komunikacyjne Isobar Poland Group powstają w Dentsu X2 - laboratorium dla marek, produktów i usług. To innowacyjna infrastruktura ekspercko-technologiczna, która pozwala zespołom specjalistów wielu kompetencji planować działania marketingowe z wykorzystaniem potencjału zintegrowanej komunikacji.

Jesteśmy dumni, że rozszerzamy współpracę z marką Škoda, kreującą rynkowe trendy w Polsce.  Strategia biznesowa Škody oparta na dynamicznej ewolucji oferty marki, wynikającej z dogłębnego zrozumienia zmieniających się potrzeb konsumenta i wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technologicznych jest także bardzo bliska naszej filozofii działania. Wierzymy, że będziemy współtwórcami dalszych sukcesów Škody, która stwarza doskonałą przestrzeń do współpracy z agencją kreatywno-technologiczną.

Agata Szeliga-Staszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Isobar Poland Group

To nie pierwsza współpraca agencji z niekwestionowanym liderem polskiego rynku motoryzacyjnego. Od sierpnia 2016 roku agencja Isobar Poland Group jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii content marketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), opracowywanie treści dla odpowiednich kanałów, a także zarządzanie blogiem marki Škoda. Isobar zarządza również kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

29510963_10155353818082196_1443665233197718098_n.jpg

grafika | 32,8 KB

Pobierz

Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.