Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

Opublikowany

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.

Penkowska rozpoczęła pracę jako Business Development Director w marcu br. Kieruje kilkuosobowym działem odpowiedzialnym za realizację i rozwój planów sprzedażowych firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów. Bezpośrednio przed przejściem do agencji iProspect Penkowska związana była z Działem Rozwoju Biznesu w spółce K2, w której przepracowała ponad 10 lat, pełniąc przez ostatnie 4 lata funkcję szefa zespołu. Przez ten czas miała istotny wpływ na pozyskanie takich klientów jak m.in. Volkswagen, Decathlon, Centrum Nauki Kopernik, Bank PKO BP, Pictet, CD Projekt, Teatr Wielki Opera Narodowa, Carrefour, czy Raiffeisen Bank.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz Podyplomowych Studiów Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Anna Penkowska.jpg

grafika | 8,55 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  
Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowało transakcję zakupu domu produkcyjnego Propeller Film

temu

15 marca 2018 r. Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której przejął 100% udziałów w domu produkcyjnym Propeller Film.

Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki?