Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

Opublikowany

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 

Z pomocą w zarządzaniu komunikacją przychodzą systemy marketing and sales automation, bez których obecnie proces ten nie byłby skuteczny.

Inwestycje w technologie wspierające marketing i sprzedaż przynoszą szybki zwrot, a ich działanie - wymierne efekty sprzedażowe. Co ważne, oszczędzają czas, pieniądze i są proste w obsłudze.

O implementacji, możliwościach pozyskiwania klientów i zarządzaniu  kampaniami w erze transformacji digital i customer experience będzie można dowiedzieć się na spotkaniu Business Breakfast organizowanym przez Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Poland) wraz z partnerami Salesforce i Blue Infinity.

Podczas spotkania organizatorzy zaprezentują, jak za pomocą platformy Salesforce efektywnie wspierają klientów we wdrożeniu rozwiązania i zarządzaniu kampaniami marketingowymi zwiększającymi sprzedaż i budującymi lojalność klientów w nieinwazyjny sposób. Podczas śniadania będzie także okazja do networkingu oraz zadawania pytań. Goście będą mogli dowiedzieć się jak najwięcej o innowacyjnych rozwiązaniach budujących ich przewagę konkurencyjną, oferowanych przez ekspertów Dentsu Aegis Network. Śniadanie odbędzie się 9 kwietnia o godzinie 9.00 w siedzibie Dentsu Aegis Network Poland przy ulicy Czerskiej 12. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz. Liczba miejsc ograniczona. Zapisy na: http://onedanevents.pl/#/

Udostępnij

Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  
Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowało transakcję zakupu domu produkcyjnego Propeller Film

temu

15 marca 2018 r. Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której przejął 100% udziałów w domu produkcyjnym Propeller Film.

Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.