Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

Opublikowany

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 

Z pomocą w zarządzaniu komunikacją przychodzą systemy marketing and sales automation, bez których obecnie proces ten nie byłby skuteczny.

Inwestycje w technologie wspierające marketing i sprzedaż przynoszą szybki zwrot, a ich działanie - wymierne efekty sprzedażowe. Co ważne, oszczędzają czas, pieniądze i są proste w obsłudze.

O implementacji, możliwościach pozyskiwania klientów i zarządzaniu  kampaniami w erze transformacji digital i customer experience będzie można dowiedzieć się na spotkaniu Business Breakfast organizowanym przez Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Poland) wraz z partnerami Salesforce i Blue Infinity.

Podczas spotkania organizatorzy zaprezentują, jak za pomocą platformy Salesforce efektywnie wspierają klientów we wdrożeniu rozwiązania i zarządzaniu kampaniami marketingowymi zwiększającymi sprzedaż i budującymi lojalność klientów w nieinwazyjny sposób. Podczas śniadania będzie także okazja do networkingu oraz zadawania pytań. Goście będą mogli dowiedzieć się jak najwięcej o innowacyjnych rozwiązaniach budujących ich przewagę konkurencyjną, oferowanych przez ekspertów Dentsu Aegis Network. Śniadanie odbędzie się 9 kwietnia o godzinie 9.00 w siedzibie Dentsu Aegis Network Poland przy ulicy Czerskiej 12. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz. Liczba miejsc ograniczona. Zapisy na: http://onedanevents.pl/#/

Udostępnij